Ένα εντυπωσιακό και πρωτότυπο κρουαζιερόπλοιο παραδόθηκε στη Norwegian Cruise Line

Το Norwegian Prima, το πρώτο από τα έξι πλοία της κατηγορίας Prima, παραδόθηκε από τη Fincantieri στη Norwegian Cruise Line.

Κατασκευασμένο στο ιταλικό ναυπηγείο στη Marghera, το πλοίο διαθέτει ένα μοναδικό ντιζάιν ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων βασισμένο πάνω σε ιδέες που πρωτοστάτησαν από το ιταλικό ναυπηγείο τα τελευταία χρόνια, με σκοπό να κάνει τα κρουαζιερόπλοια πιο ανοιχτά και συνδεδεμένα με το περιβάλλον.

Το 143.500 τόνων ολικής χωρητικότητας κρουαζιερόπλοιο, το οποίο έχει μήκος 294 μέτρα, είναι το πρώτο που κατασκευάστηκε για τη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων από το ναυπηγείο Fincantieri. Συνδυάζει ένα πρωτότυπο έργο που αναπτύχθηκε από τη Fincantieri, ενώ επίσης ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά του στυλ της NCL που έχει σχεδιαστεί για ελευθερία και ευελιξία.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Fincantieri, δόθηκε μεγάλη σημασία στην ενεργειακή απόδοση, με διπλό στόχο τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης στη θάλασσα και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σύμφωνα με όλους τους πιο πρόσφατους κανονισμούς για το θέμα αυτό.

Η πρόωση του πλοίου επιτυγχάνεται από δύο μονάδες πρόωσης pod 16,5 MW. Η Fincantieri αναφέρει ότι υπερέβη την συμβατική ταχύτητα φτάνοντας το μέγιστο των 21,9 κόμβων κατά τη διάρκεια δοκιμών στη θάλασσα. Ο μοναδικός σχεδιασμός της γάστρας ενσωματώνει επίσης την ίσια πλώρη που επαναφέρθηκε στα κρουαζιερόπλοια τα τελευταία χρόνια.

«Είναι μια σημαντική μέρα η παράδοση του πρώτου από τα έξι πλοία της κλάσης Prima», δήλωσε ο Luigi Matarazzo, γενικός διευθυντής του τμήματος εμπορικών πλοίων του Fincantieri. «Το Norwegian Prima είναι γεμάτο με παγκόσμιες πρωτιές, και χαρακτηριστικά που δεν έχετε ξαναδεί, με εξαιρετικές εγκαταστάσεις που δεν θα περιμένατε ποτέ να δείτε στη θάλασσα».

Μεταξύ των χαρακτηριστικών που τονίζει η Norwegian για το νέο πλοίο της είναι ότι είναι το πιο ευρύχωρο πλοίο στον στόλο της εταιρείας, με την υψηλότερη αναλογία επιβατών χώρου (αριθμός επιβατών προς ολική χωρητικότητα). Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα πλοίο με την εμφάνιση και την αίσθηση της κατηγορίας premium, αναβαθμίζοντας την εμπειρία σε ένα σύγχρονο κρουαζιερόπλοιο.

Το Norwegian Prima διαθέτει 1.646 καμπίνες επιβατών που μπορεί να φιλοξενήσουν 3.215 επιβάτες (διπλές καμπίνες) και έως 5.400 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων 1.388 το πλήρωμα.

Οι ανοιχτοί χώροι περιλαμβάνουν χώρο καταστρώματος 44.000 τετραγωνικών ποδιών με μια «παραλία» που διαθέτει δύο πισίνες υπερχείλισης που βρίσκονται κοντά στο νερό στο κύριο υπαίθριο κατάστρωμα.

Το πλοίο διαθέτει 12 υπαίθρια μπαρ και σαλόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας πρώτης στο είδος του ανοικτής αίθουσας φαγητού. Υπάρχουν συνολικά επτά ειδικές επιλογές (με επιπλέον χρέωση) και έξι δωρεάν επιλογές για φαγητό, συμπεριλαμβανομένου ενός εστιατορίου που προορίζεται για τους επισκέπτες της σουίτας.

Μεταξύ των μοναδικών επιλογών και ανέσεων, ενσωματώθηκε επίσης στο σχεδιασμό του πλοίου η μεγαλύτερη και πρώτη πίστα τριών επιπέδων για ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα! Εκτείνεται σχεδόν σε ένα τέταρτο του μιλίου με τελικές ταχύτητες σχεδόν 40 μίλια ανά ώρα.

Υπάρχει επίσης η πρώτη ξηρή τσουλήθρα ελεύθερης πτώσης που εκτείνεται 10 ορόφους στο πλάι του πλοίου και ένας υπαίθριος κήπος με γλυπτά.

Η Norwegian Cruise Line ανακοίνωσε την επόμενη γενιά πλοίων το 2017 αρχικά με παραγγελία για τέσσερα πλοία στο Project Leonardo που αργότερα επεκτάθηκε σε έξι κρουαζιερόπλοια. Το Norwegian Prima ξεκινάει της κρουαζιέρες του τον Αύγουστο στη Βόρεια Ευρώπη, προτού ξεκινήσει τις κρουαζιέρες από τις Ηνωμένες Πολιτείες στις Βερμούδες και στη συνέχεια να περάσει το χειμώνα στην Καραϊβική.

Το αδελφό της πλοίο, Norwegian Viva, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία το καλοκαίρι του 2023.

Η Norwegian ανακοίνωσε πρόσφατα στους επενδυτές ότι έχει επεκτείνει τη σχεδίαση για τα τελευταία τέσσερα πλοία της κατηγορίας ώστε να γίνουν Prima Plus Class.

Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί πλήρεις λεπτομέρειες, τα πλοία θα τροποποιηθούν και θα αυξήσουν τη χωρητικότητα επιβατών σε περίπου 3.550 άτομα (διπλη καμπίνα).

Το πρώτο της τροποποιημένης κλάσης αναμένεται να παραδοθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2024, ακολουθούμενο από τα αδελφά του πλοία το τρίτο τρίμηνο του 2025 και του 2026. Το τελευταίο πλοίο της κατηγορίας έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2027.

Διαβάστε ακόμα