Επενδύσεις 192 εκατ. δολ. από Έλληνες εφοπλιστές

charles_eddie_tanker_agorastike_apo-ellines_efoplistes_

Στην αγορά από «δεύτερο χέρι» στράφηκαν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες εφοπλιστές πραγματοποιώντας επενδύσεις συνολικού ύψους 192,25 εκατομμυρίων δολαρίων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny oι «Greeks» αγόρασαν, την περασμένη εβδομάδα, συνολικά, 8 πλοία διαφόρων τύπων, από «δεύτερο χέρι», αξιοποιώντας τις… ευκαιρίες που υπάρχουν ακόμα λόγω της πτώσης των τιμών των πλοίων.

Αναλυτικά, στον τομέα των φορτηγών- χύδην:

• Το με σημαία Λιβερίας «Elegant Star», χωρητικότητας 177.216 DWT, κατασκευής 2005, στην Ιαπωνία πωλήθηκε για περίπου 40,5 εκατομμύρια δολάρια σε ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, που εδρεύει στο Μονακό. Σύμφωνα με το equasis πρόκειται για την C Transport Maritime.

• Το με σημαία Παναμά «Mokpo Star», 82.852 dwt κατασκευής 2012 στην Κορέα πωλήθηκε για περίπου 31 εκατομ. δολάρια σε Έλληνες. Σύμφωνα με το equasis οι πωλητές ήταν εταιρεία κορεάτικων συμφερόντων.

• Το με σημαία Παναμά «Bulk Liberty», 46.747 dwt, κατασκευής 1998, στην Ιαπωνία, πωλήθηκε για περίπου 12,8 εκατομ. δολάρια σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι επίσης ήταν Έλληνες.

Στα δεξαμενόπλοια:

• Το με σημαία Παναμά «Charles Eddie», 305.178 dwt, κατασκευής 2002, πωλήθηκε αντί 41,5 εκατομ. δολαρίων σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι ήταν εταιρεία Βρετανικών συμφερόντων (είναι το πλοίο στη φωτογραφία. Η φωτογραφία είναι από το cdn2.shipspotting.com)

• Το με σημαία Παναμά δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου «KOU- EI», 279.999 dwt, κατασκευής 1999, πωλήθηκε αντί 21,25 εκ. δολαρίων σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι ήταν εταιρεία Ιαπωνικών συμφερόντων.

• Το με σημαία Παναμά δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου «Rich Queen II», 105.572 dwt, κατασκευής 2007, πωλήθηκε αντί 34 εκατομ. δολαρίων σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι ήταν εταιρεία Ιαπωνικών συμφερόντων.

• Το με σημαία Χόνγκ Κόνγκ πλοίο μεταφοράς γενικού φορτίου (General Cargo) «J Well», 10.053 dwt, κατασκευής 1991 πωλήθηκε αντί 1,55 εκατομμυρίου δολαρίων σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι ήταν εταιρεία κινέζικων συμφερόντων.

• Το με σημαία Λιβερίας πλοίο μεταφοράς container «E.R LUBECK», 33.649 dwt, κατασκευής 2000 στη Γερμανία πωλήθηκε αντί 9,65 εκατομμυρίων δολαρίων σε Έλληνες. Οι πωλητές φαίνεται ότι ήταν γερμανική εταιρεία.

pireas2day.gr