Μοναδικές προσφορές ξενοδοχείων και ταξιδιών με εξαιρετικές εκπτώσεις!
Μια έρευνα για τα αίτια της κλίσης του πλοίου ro/ro Hoegh Osaka βρίσκεται σε εξέλιξη από το Βρετανικό Γραφείο Ναυτιλιακών Ατυχημάτων (Marine Accident Incident Branch-MAIB).
Το πλοίο μεταφοράς οχημάτων προχώρησε σε ηθελημένη προσάραξη στο Solent το βράδυ του Σαββάτου 3 Γενάρη καθώς είχε υποστεί μια απότομη κλίση μετά την έξοδο από το λιμάνι του Σαουθάμπτον.
Το πλοίο παραμένει στάσιμο και δεν αντιμετωπίζει εισροή νερού σύμφωνα με δελτίο τύπου των βρετανικών λιμενικών αρχών, ενώ μια επιχείρηση διάσωσης είναι σε εξέλιξη.
Με βάση το πιο πρόσφατο δελτίο τύπου, το πλοίο βρισκόταν σε κλίση 52 μοιρών. Η Hoegh Autoliners, ιδιοκτήτρια του πλοίου Hoegh Osaka έχει ορίσει την Svitzer ως εταιρεία διάσωσης του πλοίου.
“Όλο το πλήρωμα συν έναν πιλότο, συνολικά 25 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από το πλοίο και όλοι είναι σώοι και ασφαλείς. Δύο μέλη του πληρώματος μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο με ελαφρά τραύματα,”, δήλωσε ο Ingar Skiaker, Διευθύνων Σύμβουλος της Höegh Autoliners την Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015.
Όπως διευκρίνισε ο Skiaker, σε αυτό το στάδιο είναι πολύ νωρίς για να προβούμε σε εικασίες σχετικά με την αιτία της κλίσης.
“Αυτή τη στιγμή έχουμε σοβαρό έργο μπροστά μας, προκειμένου να ελευθερώσουμε το πλοίο από την Bramble Bank, χωρίς να διαταράξουμε την κίνηση μέσα και έξω από το λιμάνι του Σαουθάμπτον. Κύριο μέλημα μας τώρα είναι να διασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχει περιβαλλοντική ζημία από αυτό το περιστατικό”, πρόσθεσε.
Δεν έχει αναφερθεί κάποια πετρελαιοκηλίδα αν και οι βρετανικές αρχές βρίσκονται σε ετοιμότητα για την αντιμετώπιση διαρροών.
Οι διασώστες της Svitzer εργάζονται παράλληλα με τον Hugh Shaw, υπεύθυνο του βρετανικού κράτους για ναυάγια, καθώς και το λιμάνι του Σαουθάμπτον, ώστε να προετοιμάσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση διάσωσης του πλοίου.