Πειραιάς
16°C

Έτοιμη για εγκατάσταση στο υπερσύγχρονο καταμαράν E-Cat Ferry η μπαταρία υψηλής ενέργειας Octopus

24/05/2023

Το σύστημα μπαταριών Octopus Series που κυκλοφόρησε πρόσφατα θα εγκατασταθεί στο νέο Damen Electric Fast Ferry για την AG Reederei Norden-Frisia. Η γερμανική εταιρεία Ferry κάνει βήματα προς την επίτευξη του οράματός της για ένα πράσινο μέλλον, συνεργαζόμενη με τη Damen Shipyards, μια από τις κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες στον κόσμο, για το σχεδιασμό και την κατασκευή.

Το πλήρως ηλεκτρικό σκάφος θα μεταφέρει τους επιβάτες γρήγορα, «πράσινα» και άνετα χάρη στο σύστημα μπαταριών της EST-Floattech.

Το πλοίο θα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Norddeich και του νησιού Norderney, κάτι το οποίο απαιτούσε από την Damen να αναπτύξει ένα εντελώς νέο πλοίο: το Damen Electric Fast Ferry (EFF) 3209 – γνωστό ως E-Cat Ferry.

Γρήγορη φόρτιση

Ο στόλος του Reederei Norden-Frisia θα επεκταθεί με αυτό το πλήρως ηλεκτρικό καταμαράν μήκους 32 μέτρων. Το E-Cat Ferry μπορεί να μεταφέρει έως και 150 επιβάτες. Με το σύστημα μπαταριών EST-Floattech High Energy Octopus Series, το πλοίο μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως και 16 κόμβους και μπορεί να φορτίσει μέσα σε μισή ώρα!

Η EST-Floattech προσδιόρισε το μέγεθος του συστήματος της μπαταρίας αφού υπολόγισε τα δεδομένα απόδοσης και διάρκειας ζωής, με βάση το καθορισμένο προφίλ φορτίου του συγκεκριμένου σκάφους.

Η ηλεκτρική εγκατάσταση του σκάφους θα γίνει από την Royal van der Leun, με την οποίο η EST-Floattech είχε συνεργαστεί με επιτυχία στο παρελθόν. Το σύστημα μπαταριών είναι εγκεκριμένο από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register και το νέο πλοίο θα πλεύσει υπό την επίβλεψη του.

Η Jelle Meindertsma, Διευθύντρια Πωλήσεων στην EST-Floattech, είπε: «Είναι ικανοποιητικό και πρόκληση να συμμετέχεις σε ένα καινοτόμο έργο που συμβάλλει σε ένα καθαρότερο περιβάλλον. Σε αυτή την περίπτωση, ένα ηλεκτρικό πλοίο που θα πλέει στη Θάλασσα Wadden, που αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, έρχεται με αυστηρά κριτήρια σχεδιασμού. Η ομάδα μας εργάστηκε επιμελώς για να διασφαλίσει ότι το σύστημα μπαταριών υψηλής ενέργειας της σειράς Octopus πληρούσε τις απαιτήσεις. Το σύστημα μπαταριών θα διασφαλίσει ότι το πλοίο θα μπορεί να πλεύσει με την απαιτούμενη ταχύτητα και να φορτίζει κατά τη διάρκεια της παραμονής στα λιμάνια με μηδενικές εκπομπές CO2, παρέχοντας μια βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον λύση στις μεταφορές».

«Έχουμε ήδη αυξήσει τη βιωσιμότητα στη στεριά και πριν από δύο χρόνια αποφασίσαμε ότι ήταν καιρός να ρίξουμε μια ματιά στον στόλο μας», είπε ο Michael Garrelts, αρχιπλοίαρχος της Norden-Frisia. «Για τον στόλο μας, πιστεύουμε ότι είναι στοιχειώδες ότι το σύστημα μπαταριών ανταποκρίνεται στα πιο πρόσφατα πρότυπα τεχνολογίας και ασφάλειας και ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ισορροπημένη αναλογία ισχύος προς το βάρος».

Η Damen Shipyards εξέφρασε την χαρά της για τη συνεργασία της με την EST-Floattech στην κατασκευή αυτού του υπερσύγχρονου και πλήρως ηλεκτρικού πλοίου: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το έργο, το οποίο είναι ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο της Damen να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των σκαφών μας διατηρώντας παράλληλα τη βέλτιστη απόδοση με τα κύτταρα ιόντων λιθίου της EST-Floattech.”

Μόλις κατασκευαστεί η γάστρα στο ναυπηγείο Damen στο Kozle, θα μεταφερθεί στα Damen Shipyards Gorinchem για την εγκατάσταση του εξοπλισμού του. Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στο Norden-Frisia τον Μάιο του 2024.

Το e-nautilia.gr στο Google NEWS

Ακολουθήστε το e-nautilia στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

Πειραιάς
16°C