GasLog: Εξασφάλισε 90 εκατ. δολάρια από έκδοση Νορβηγικών ομολόγων

GasLog_norveg_bond
Η ναυτιλιακή εταιρεία GasLog Ltd του Πίτερ Λιβάνου έχει ολοκληρώσει την έκδοση μη εξασφαλισμένων ανώτερων ομολόγων (senior unsecured bonds) αξίας 750 εκατομμυρίων ΝΟΚ (90 εκατομμύρια δολάρια) στην αγορά νορβηγική ομολόγων.

Η ιδοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς LNG ανακοίνωσε ότι τα νέα πένταετή senior unsecured ομόλογα θα ωριμάσουν τον Μάιο του 2021 και θα έχουν τοκομερίδιο 6,9% πάνω από το τρίμηνο Νορβηγικά διατραπεζικό επιτόκιο (NIBOR), προσθέτοντας ότι η προσφορά υπερκαλύφθηκε.

Σύμφωνα με την GasLog, η συναλλαγή υπόκειται σε συνήθεις προϋποθέσεις ολοκλήρωσης και διακανονισμού και αναμένεται να οριστικοποιηθεί στις 27 Ιουνίου, το 2016.

Η εισηγμένη στο NYSE εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από την έκδοση για την αναχρηματοδότηση των υφιστάμενων εν μέρει ομολόγων της που λήγουν τον Ιούνιο το 2018.

“Προχωρήσαμε στην έκδοση αυτών των νορβηγικών ομολόγων με στόχο την επέκταση της ωρίμανσης των μισών εκ των υφιστάμενων ομολόγων μας, που καθίστανται ληξιπρόθεσμα το 2018. Η GasLog συνεχίζει να διαχειρίζεται ενεργά τον ισολογισμό της, μπαίνοντας σε τροχιά ανάπτυξης, καθώς οι ναυτιλιακές αγορές LNG βελτιώνονται”, δήλωσε ο Simon Crowe, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών της GasLog Ltd.

Οι DNB Markets, Nordea Markets και SEB έχουν ορισθεί ως οι από κοινού κύριοι διαχειριστές σε σχέση με την πιθανή συναλλαγή.

Στα τέλη Μαρτίου, η GasLog παρέλαβε το πρώτο από τα οκτώ G-Class πλοία της, το η GasLog Greece.

Κατασκευασμένο στην Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα, το χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων και με tri-fuel diesel electric (TFDE) σύστημα πρόωσης ποίο μεταφοράς LNG είναι η πρώτη από τις τέσσερις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων για την GasLog μέσα στο 2016

Μετά την παράδοση, το GasLog Greece ξεκίνησε μια ναύλωση 10 ετών με μια θυγατρική της Royal Dutch Shell plc.

Όλα τα νέα G-Class πλοία της, που είναι προγραμματισμένο να ενταχθούν στον στόλο της Gaslog τα επόμενα 3 χρόνια, έχουν σταθερές, μακροχρόνιες συμβάσεις.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες 5,3 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι 13,9 εκατ δολαρίων κερδών για την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα. Η μείωση των κερδών οφείλεται κυρίως στα μειωμένα έσοδα από την εκμετάλλευση πλοίων στην σε ύφεση spot αγορά, στα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα που προέρχονται κυρίως από το υψηλότερες κατά μέσο όρο ανεξόφλητο χρέος και την αύξηση της απόσβεσης των δανειακών εξόδων.

Τα έσοδα της εταιρείας για το τρίμηνο ανήλθαν σε 104,4 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 97,3 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2015. Τα έσοδα προήλθαν κυρίως από τις νέες εξαγορές και τις παραδόσεις στο στόλο GasLog, που αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τις δυσμενείς επιπτώσεις της τρέχουσας ύφεσης στην spot αγοράς για ορισμένα πλοία.