Πέντε νέα ναυλοσύμφωνα με διάφορες εταιρείες έκλεισε η Ελληνική ναυτιλιακή Diana Shipping για πέντε από τα φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου χύδην του στόλου της.
Σύμφωνα με την συμφερόντων Συμεων Παληού εταιρεία, τα εν λόγω πλοία είναι το κατασκευής 2013 Myrsini, τα κατασκευής 2010 Electra και Alcmene και τα κατασκευής 2001 Oceanis και Triton.
Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή εταιρεία συμφώνησε να παρατείνει την ισχύουσα σύμβαση χρονοναύλωσης με την γερμανική RWE Supply & Trading για το χωρητικότητας 82,117 dwt Myrsini. Το τύπου Kamsarmax φορτηγό πλοίο μισθώθηκε έναντι 8.650 δολαρίων ανά ημέρα για μια ελάχιστη περίοδο μέχρι τις 31 Αυγούστου 2018 που μπορεί να επεκταθεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2018. Η νέα περίοδος ναύλωσης ξεκίνησε στις 8 Ιουνίου.
Το Post-Panamax πλοίο ξηρού φορτίου χύδην Electra ναυλώθηκε έναντι 8.000 δολαρίων ημερησίως από την γερμανική Uniper Global Commodities. Με χωρητικότητα 87,150 dwt, το Electra ξεκίνησε τη σύμβαση ναύλωσης του, η οποία διαρκεί για δεκατρείς έως δεκαεπτά μήνες, στις 11 Ιουνίου.
Το Alcmene, ένα χωρητικότητας 93,193 dwt Post-Panamax, χρονοναυλώθηκε στην ελβετική Cargill International για μια περίοδο δεκατριών έως δεκαέξι μηνών. Η συνολική τιμή ναύλωσης του είναι 8.000 δολάρια την ημέρα και το Alcmene ξεκίνησε να εργάζεται στο πλαίσιο της σύμβασης του στις 8 Ιουνίου.
Επιπλέον, η Ausca Shipping Limited με έδρα το Χονγκ Κονγκ ναύλωσε τα τύπου Panamax πλοία της Diana Shipping Oceanis και Triton. Τα πλοία θα μισθωθούν έναντι 7,000 και 6,500 δολα΄ριων ανά ημέρα, αντίστοιχα. Η σύμβαση χρονοναύλωσης για το 75.211 dwt Oceanis, διάρκειας δεκατεσσάρων έως δεκαεπτά περίπου μηνών, ξεκίνησε στις 30 Μαΐου. Με χωρητικότητα 75.336 dwt, το Triton προσλήφθηκε για μια περίοδο δεκατριών έως δεκαέξι περίπου μηνών. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 6 Ιουνίου.
Η Diana Shipping δήλωσε ότι τα νέα ναυλοσύμφωνα θα της αποφέρουν περίπου 15,61 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο χρονοναύλωσης.
Διαβάστε επίσης: Παράταση ναύλωσης capesize σε διπλάσια τιμή