Η Ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία φορτηγών πλοίων Diana Shipping, εισηγμένη στη Νέα Υόρκη, σύναψε συμφωνία χρονοναύλωσης με την Louis Dreyfus Company Freight για ένα ice-class panamax φορτηγό πλοίο.
Η Louis Dreyfus χρονοναύλωσε το φορτηγό πλοίο Crystalia, κατασκευής 2014 με μεταφορική ικανότητα 77.525 dwt. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 13.900 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για μια περίοδο μεταξύ 21 μηνών έως 25 μηνών κατ’ ανώτατο όριο.
Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η ναύλωση του πλοίου αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 8,76 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Η προηγούμενη συμφωνία για το πλοίο ήταν επέκταση από την Reachy Shipping. Η νέα ναύλωση ξεκίνησε στις 6 Σεπτεμβρίου πέρυσι και συμφωνήθηκε να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 20 Φεβρουαρίου 2024, με ανώτατο όριο τις 20 Απριλίου 2024.
Μετά την ολοκλήρωση των προηγουμένως ανακοινωθέντων πωλήσεων του Houston και του Artemis, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 φορτηγά πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemax, οκτώ capesize, πέντε post-panamax, έξι kamsarmax, έξι panamax και εννέα ultramax.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα bulker kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.