Η μεγαλύτερη παραγγελία πλοίων LNG με κόστος περίπου 1.2 δις δολάρια

Η τελετή υπογραφής του «CNOOC Medium- and Long-Term FOB Resources Supporting LNG Carrier Project», που έχει προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον στη βιομηχανία, πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο, τη Σαγκάη και το Τόκιο της Ιαπωνίας μέσω βιντεοκλήσης.

Η China Shipbuilding Corporation Hudong-Zhonghua και η CSSC Trading, ως κοινοί πωλητές, και ο αγοραστής, Japan Merchant Shipping Mitsui Co., Ltd., υπέγραψαν επίσημα σύμβαση για την κατασκευή 6 πλοίων μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων και τελευταίας γενιάς, της σειρά Changheng μέσω της μεθόδου «cloud signing» για περίπου το αστρονομικό ποσό των 1,176,304,500 δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για την παραγγελία με τον μεγαλύτερο αριθμό και τη μεγαλύτερη αξία στον τομέα της κατασκευής πλοίων μεταφοράς LNG από κινεζική ναυπηγική εταιρεία τα τελευταία δέκα χρόνια. Οι παραγγελίες για πλοία μεταφοράς LNG έδωσαν μια ισχυρή ώθηση στον εξοπλισμό της βιομηχανίας LNG της Κίνας να επιτύχει ένα ιστορικό άλμα, από το να ακολουθεί, και να πηγαίνει προς την κορυφή.

Η συμφωνία για το πλοίο LNG που υπογράφηκε αυτή τη φορά θα υιοθετήσει τη σχεδίαση της σειράς Changheng που αναπτύχθηκε ανεξάρτητα από την Hudong Zhonghua, η οποία ενσωματώνει την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ιδέα, τον καλύτερο τεχνικό εξοπλισμό, τις ισχυρότερες επιδόσεις προστασίας του περιβάλλοντος και θα κοιτάει με αισιοδοξία προς το μέλλον..

Το πλοίο έχει τα χαρακτηριστικά του μικρού βάρους, της χαμηλής συνολικής κατανάλωσης ενέργειας, της ευρείας συμβατότητας του με την ακτή, της έξυπνης λειτουργίας και συντήρησης και της ισχυρής προσαρμοστικότητας του συστήματος διακίνησης υγρού φορτίου σε διαφορετικές διαδρομές. Μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά περισσότερους από 10 τόνους, ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης του πλοίου (EEDI) για να καλύψει τις απαιτήσεις του τέταρτου σταδίου εκ των προτέρων, οι δείκτες κατανάλωσης ενέργειας, οι περιβαλλοντικές επιδόσεις και η αξιοπιστία έχουν φτάσει στο κορυφαίο επίπεδο παγκοσμίως.

Τον Δεκέμβριο του 2021, αυτός ο τύπος πλοίου έλαβε τη Γενική Έγκριση Σχεδιασμού Τύπου Πλοίου (GDA) που εκδόθηκε από τέσσερις νηογνώμονες, συμπεριλαμβανομένων του American Bureau of Shipping (ABS), του Bureau Veritas (BV), του Lloyd’s Register of Shipping (LR) και DNV. ), της Διαπίστευσης Προκατατάξεως (PCA) και άλλα πιστοποιητικά.

Ως η βασική ναυπηγική επιχείρηση υπό την China Shipbuilding Corporation και ο μόνος ολοκληρωμένος κατασκευαστής εξοπλισμού της αλυσίδας βιομηχανίας LNG στην Κίνα, η Hudong Zhonghua έχει εμπλακεί βαθιά στην παγκόσμια αγορά εξοπλισμού αποθήκευσης και μεταφοράς LNG για περισσότερα από 20 χρόνια και έχει αναπτύξει ανεξάρτητα το «Changqing », το «Changjian», το «Changan», το «Changxing» και το «Changheng», το οποίο είναι το πέμπτο της σειράς πλοίων.

Παρείχαν επίσης περισσότερες από 30 μεγάλες μονάδες LNG, όπως πλοία μεταφοράς LNG, πλοία ανεφοδιασμού LNG, πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG-FSRU), κ.λπ. καθώς και πέντε από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου στον κόσμο χωρητικότητας 23.000 TEU, τα οποία κινούνται με LNG, και έχει αναπτύξει και διατηρεί μια σειρά από κορυφαίο εξοπλισμό LNG, συμπεριλαμβανομένων πλοίων LNG 270.000 κυβικών μέτρων και πλοίων παραγωγής ενέργειας LNG.

Στις 6 Ιανουαρίου, η Hudong-Zhonghua και η China Shipbuilding (Hong Kong) Shipping Leasing Co., Ltd. ανανέωσαν επίσης την παραγγελία κατασκευής ενός πλοίου μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων. Μέχρι στιγμής, την πρώτη εβδομάδα του 2022, η Hudong-Zhonghua έχει λάβει συνολικά 7 παραγγελίες για πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, επιτυγχάνοντας μια καλή αρχή στην ανάληψη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Επί του παρόντος, η Hudong-Zhonghua έχει 23 παραγγελίες πλοίων μεταφοράς LNG και 9 υπό κατασκευή με την περίοδο παράδοσης να έχει προγραμματιστεί για το 2025.

Διαβάστε ακόμα