Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία ξηρού χύδην Seanergy Maritime Holdings μόλις παρέλαβε ένα χωρητικότητας 178,838 dwt capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην, που μετονόμασε σε M/V Lordship και κατασκευάστηκε το 2010 από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα.
Το M/V Lordship είναι το πρώτο από τα δύο πλοία capesize που η εταιρεία είχε συμφωνήσει πριν από μερικούς μήνες να αγοράσει στην τιμή των 20,75 εκατ. δολαρίων (μεικτά) ανά πλοίο.
Το δεύτερο πλοίο τύπου Capesize, χωρητικότητας 178.978 dwt που πρόκειται να μετονομαστεί σε M/V Knightship και κατασκευάστηκε επίσης το 2010 από τη Hyundai Heavy Industries, αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία μέσα στο Δεκέμβριο του 2016.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται από την πλατφόρμα VesselsValue, τα εν λόγω πλοία είναι τα ER Bayern και ER Bavaria.
Τα πλοία αποτελούσαν μέρος του στόλου της με έδρα το Αμβούργο ναυτιλιακής εταιρείας διαχείρισης πλοίων Ε.Κ. Schiffahrt, που αποτελείτο από 20 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολική μεταφορική ικανότητα 2,2 εκατ. dwt.
Συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατα παραδοθέντος M/V Lordship, η Seanergy Maritime διαθέτει σήμερα ένα σύγχρονο στόλο από συνολικά εννέα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, που αποτελείται από επτά Capesizes και δύο Supramaxes, με συνολικό μεταφορική ικανότητα περίπου 1.324.391 dwt φορτίου και μέσο όρο ηλικίας του στόλου της περίπου τα 7,9 χρόνια.