ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μεγάλα ψάρια HSW και Nova Ferries «μπλόκαραν» την επιστροφή του «Αγίου Νεκταρίου»

Με την επιστολή που λάβαμε πριν από λίγη ώρα από την Ναυτιλιακή Εταιρία ΑΝΕΣ, καταδεικνύεται με τον πιο καθαρό τρόπο το παιχνίδι που παίζεται στην γραμμή της Αίγινας από τις δύο «αδελφές» εταιρίες που επιθυμούν διακαώς να μονοπωλήσουν τη γραμμή, πετώντας έξω όλους τους άλλους παίκτες. Και να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι οι δύο εταιρίες έχουν φροντίσει να περιορίσουν τα έξοδά τους δραστικά, χωρίς όμως να κάνουν την παραμικρή έκπτωση προς τους πελάτες επιβάτες.

Ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, ήταν το μόνο πλοίο στη γραμμή που «ανάγκασε» τους ακτοπλόους να μειώσουν τιμές. Ίσως για αυτό το λόγο να πρέπει να μείνει εκτός δρομολόγησης. Σας παραθέτουμε όλη την επιστολή:

» Προς τον Διευθυντή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μάμμη, με κοινοποίηση στο γραφείο Υπουργού κ. Κ. Μουσουρούλη και του Γενικού Γραμματέα κ. Αθ. Μπούσιου, καθώς και προς τον Δήμαρχο Αίγινας, τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κ. Μ. Σάκελη και την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Σχετικά με το από 13/12/2012 αίτημά μας για εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση του πλοίου μας ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ στην δρομολογιακή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΙΓΙΝΑ και των όσων αναφέρουν στις αρνητικές επί τους αιτήματός μας απόψεις τους οι εταιρείες HELLENIC SEAWAYS και NOVA FERRIES που έχουν δρομολογημένα πλοία στην ίδια γραμμή σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:

-Τα δρομολόγια που ζητούμε είναι ακριβώς τα ίδια με τα ετήσια δρομολόγια που υπέβαλε η πλοιοκτήτρια εταιρεία Α.Ν.Ε.Σ. τις παραμονές του τελευταίου Σ.Α.Σ. και για τα οποία και οι δύο εταιρείες που τώρα δεν συμφωνούν είχαν σύμφωνη γνώμη. Τι άλλαξε τώρα και δεν συμφωνούν; Τι άλλαξε και τώρα η δρομολόγηση του πλοίου μας θα είναι «καταστροφική» για τα δικά τους πλοία;

-Η δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Αίγινα έχει αποδυναμωθεί τα τελευταία 2 χρόνια κατά 3 επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία. H H.S.W. πώλησε ο ΝΕΦΕΛΗ και μεταδρομολόγησε το ΑΡΤΕΜΗΣ ενώ η NOVA FERRIES πώλησε το ΦΑΙΔΡΑ. Από τα 7 πλοία που ήταν δρομολογημένα στην γραμμή το 2010 έχουν εγκριθεί δρομολόγια για το 2013 μόνο για τρία πλοία και την χειμερινή περίοδο που διανύουμε εκτελούν δρομολόγια μόνο δύο πλοία.

-Το πλοίο μας είναι δρομολογημένο στην γραμμή αυτή για πάνω από 10 χρόνια και είναι το μόνο που λειτουργεί ανταγωνιστικά με μειωμένους ναύλους έως και 50% σε σχέση με τα άλλα πλοία που περιέργως έχουν σχεδόν τους ίδιους ναύλους.

-Η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΙΓΙΝΑ είναι η μόνη δρομολογιακή γραμμή που το 2012 παρουσίασε αύξηση. Το δικό μας πλοίο είχε αύξηση κατά 20% σε σχέση με το 2011 και οφείλετε στο ότι οι επιβάτες λόγω της οικονομικής κρίσης επιλέγουν κοντινούς προορισμούς.

-Η γραμμή της Αίγινας έχει απόλυτη ανάγκη την δρομολόγηση ενός ακόμη πλοίου και η αρνητική στάση και των δύο εταιρειών έχει ως αποκλειστικό σκοπό την μεγιστοποίηση των κερδών τους εις βάρος των επιβατών οι οποίοι με την δική μας απουσία ελλείψει ανταγωνισμού θα αναγκασθούν να πληρώνουν τους υπέρογκους ναύλους. Η δική μας παρουσία «χαλά την συνταγή» των υψηλών και μη ανταγωνιστικών ναύλων.

-Οι 40 συνολικά εργαζόμενοι στα πλοία μας και οι 10 υπάλληλοι στα γραφεία της εταιρείας μας περιμένουν από αυτό το πλοίο να δρομολογηθεί για να μην προστεθούν και αυτοί στις εκατοντάδες χιλιάδες των ανέργων. Το άλλο πλοίο της εταιρείας μας το Ε/Γ – Ο/Γ ΠΡΩΤΕΥΣ που εκτελεί δρομολόγια χωρίς καμία επιδότηση από Ρόδο προς Σύμη, χειμώνα – καλοκαίρι, δεν θα μπορέσει να συνεχίσει να εκτελεί τα δρομολόγιά του δεδομένου ότι το παθητικό του καλύπτεται από τα έσοδα της γραμμής Πειραιά – Αίγινα.

Το επιβατικό κοινό απαιτεί χαμηλούς ναύλους και ο ανταγωνισμός πρέπει να λειτουργήσει ελεύθερα εις όφελος όλων! »

Για την Α.Ν.Ε.Σ.ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ ΝΕ

Φαρμακίδης Ονούφριος

neaepohi.gr