Μοναδικές προσφορές ξενοδοχείων και ταξιδιών με εξαιρετικές εκπτώσεις!
Το τραγικό περιστατικό του υπό Ιταλική σημαία και Ιταλική πλοιοκτησία επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου “Norman Atlantic” και η πυρκαγιά, που εκδηλώθηκε στο γκαράζ του πλοίου τις πρώτες πρωϊνές ώρες της Κυριακής 28 Δεκεμβρίου 2014, 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών στα στενά του Οτράντο, συνεπεία του οποίου, από τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχασε τη ζωή του ένας Έλληνας επιβάτης κυριολεκτικά βύθισε σε οδύνη και πένθος την εορταστική ατμόσφαιρα των εορτών.
Με συνολικά 478 επιβαίνοντες στο πλοίο εκ των οποίων 268 Έλληνες, επιβάτες και μέλη πληρώματος υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η μη έγκαιρη αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, η ασυνήθιστη καθυστέρηση του έργου του απεγκλωβισμού του συνόλου των επιβαινόντων δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά και ενισχύει τις σχετικές πληροφορίες για δυσλειτουργίες, που σημειώθηκαν σχετικά με τον διατιθέμενο για την αντιμετώπιση της κατάστασης σε αριθμό μελών του πληρώματος, που επέτρεπε η σύνθεση του πληρώματος από 55 συνολικά ναυτικούς, να συνδράμουν τους επιβαίνοντες στο έργο της οργάνωσης, καθοδήγησης και εφοδιασμού με σωστικό υλικό (σωσίβια, λέμβους κλπ).
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με πλήθος σχετικών εγγράφων προς το ΥΝΑ με ανάλογα δελτία τύπου και καταγγελίες και μάλιστα πρόσφατα και με αφορμή τις μειωμένες ειδικές οργανικές συνθέσεις των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων, τα οποία εκτελούν δρομολόγια Ελλάδας – Ιταλίας είχε κάνει τις ακόλουθες καίριες επισημάνσεις προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου «Σας έχουμε τονίσει και πάλι το υπογραμμίζουμε ότι η ασφάλεια των πλοίων, των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος είναι και πρέπει να είναι υπεράνω κάθε πνεύματος επιχειρηματικής κερδοσκοπίας και δεν πρέπει για κανένα λόγο να θυσιάζεται στο βωμό της οποιασδήποτε σκοπιμότητας.»
Ακόμη η Ομοσπονδία μας, αναφερόμενη στις άμεσες συνέπειες των μειωμένων οργανικών συνθέσεων, είχε υπογραμμίσει με ιδιαίτερη έμφαση ότι η αντίστοιχη αύξηση των ωραρίων απασχόλησης των ναυτεργατών προκειμένου να καλύψουν κατά το δυνατόν τις ελλείψεις στελέχωσης και η εκ του λόγου αυτού μείωση των ωρών ανάπαυσης όπως καθορίζεται από την εσωτερική νομοθεσία και τις σχετικές Διεθνείς Συμβάσεις, οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ελαχιστοποίηση των επιπέδων ασφάλειας των πλοίων στην εκτέλεση των δρομολογίων, αλλά και των επιβατών και του πληρώματος.
Επιπλέον είχαμε ζητήσει την διενέργεια επί τόπου ελέγχου στα πλοία αυτά προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν ελλείψεις, ο οποίος πραγματοποιήθηκε την 1-9-2014, σε μικρό όμως αριθμό πλοίων στην γραμμή Πάτρας – Ιταλίας.
Επανερχόμεθα όμως στην σκληρή πραγματικότητα και στη συνεχιζόμενη απίστευτη ψυχική και σωματική ταλαιπωρία των επιβαινόντων στο φλεγόμενο πλοίο “Norman Atlantic”, ελπίζοντας ότι θα έχει σύντομη και επιτυχή κατάληξη και θα συντελέσει αποφασιστικά στην επανεξέταση της γραμμής που ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια, με τις αλλεπάλληλες μειώσεις των επιπέδων στελέχωσης των πληρωμάτων των πλοίων της κατηγορίας αυτής, προκειμένου να μην χρειασθεί στο μέλλον να σημειωθούν ανάλογα περιστατικά και να θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα.
Μετά την εξέταση των δεδομένων του τραγικού δυστυχήματος, επιφυλασσόμεθα υπό το φως των στοιχείων που θα προκύψουν, να καταγγείλουμε και να ζητήσουμε τις ευθύνες, όπου αυτές ανήκουν.