ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η Hyundai Merchant Marine κλείνει συμφωνία συνεργασίας με την 2Μ

hmm_2m

Η υπέρ-χρεωμένη Νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM) ανακοίνωσε την Κυριακή ότι έχει φτάσει σε συμφωνία με την ναυτιλιακή συμμαχία 2Μ για την δημιουργία μιας σχέσης συνεργασίας, η οποία δεν συνιστά όμως πλήρη ένταξη στην συμμαχία.

Η συμμετοχή σε μια συμμαχία με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες ήταν μια απ’ τις προϋποθέσεις μια συμφωνίας αναδιάρθρωσης χρέους μεταξύ της ΗΜΜ και των δανειστών της τον Μάιο, και η εταιρία δήλωσε την Κυριακή ότι η συμφωνία με την 2Μ πληροί αυτά τα κριτήρια.

Ο κύριος πιστωτής της εταιρίας, η κρατική Korea Development Bank, δήλωσε ότι δεν έχει συνεδριάσει ακόμα ώστε να τοποθετηθεί επί της συμφωνίας, αλλά την βλέπει «με καλό μάτι».

Η ΗΜΜ βρισκόταν και στο παρελθόν σε συνομιλίες για την ένταξή της στην 2Μ, η οποία αποτελείται από την Maersk Line, μέρος της A.P. Moller-Maersk, και την Mediterranean Shipping Co (MSC), τις δύο μεγαλύτερες ναυτιλιακές στον κόσμο.

Παρ’ όλα αυτά, η Maersk ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι η Νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή δεν επρόκειτο πλέον να αποτελέσει μέλος της συμμαχίας.

Η νέα συμφωνία, που πήρε το όνομα 2M+H Strategic Cooperation, προβλέπει το μοίρασμα ή την αγοραπωλησία της πλεονάζουσας χωρητικότητας ή των θέσεων φορτίων, σύμφωνα με την ΗΜΜ.

«Είμαστε ικανοποιημένοι που συνάψαμε αυτήν την στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την Hyundai Merchant Marine, την μεγαλύτερη εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Κορέα. Η συμφωνία αυτή θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε το δίκτυο 2Μ και την παρουσία μας στο σημαντικές εμπορικές διαδρομές του Ειρηνικού. Ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις νέες ευκαιρίες προς όφελος των πελατών μας», δήλωσε ο Soren Toft, CEO της Maersk Line.

Η συμφωνία πρόκειται να τεθεί σε ισχύ τον Απρίλιο του 2017, με αρχική διάρκεια 3 χρόνων που ενδέχεται να επεκταθεί.

Νέα χρηματοδότηση

Η ΗΜΜ ανακοίνωσε την Δευτέρα ότι οι πιστωτές της συμφώνησαν να της παρέχουν νέα χρηματοδότηση ύψους περίπου 300 δις won (255 εκατ. δολ) μέσα στον Δεκέμβριο για να καλύψουν τα σχέδια απόκτηση περιουσιακών στοιχείων εκ μέρους της εταιρίας.

Η ΗΜΜ αποτελεί επίσης τον προτιμώμενο αγοραστή για την αγορά τερματικού λιμανιού στο Algeciras της Ισπανίας, το οποίο κατέχει εν μέρει η Hanjin Shipping, ενώ βρίσκεται επίσης σε κοινοπραξία με την MSC για την αγορά του Long Beach Terminal της Hanjin στις ΗΠΑ.

Η ΗΜΜ ανακοίνωσε επίσης ότι στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5%, όπως και μερίδιο 5% στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά μέχρι το 2021.

Διαβάστε επίσης: Οι μεταφορικές container καταγράφουν λειτουργικές ζημιές για 5ο συνεχόμενο τρίμηνο