JANET MARIE: Καθελκύστηκε το υπερσύγχρονο πλοίο μεταφοράς κοντέινερ που κινείται αποκλειστικά με LNG

Το MV JANET MARIE έγινε το δεύτερο πλοίο της «Ohana Class», μετά την επιτυχημένη καθέλκυση του George III στις 17 Αυγούστου πέρυσι.

Με μήκος 235 μέτρα, το πλοίο κινείται με φυσικό αέριο από την πρώτη κιόλας μέρα του, κάτι που σημαίνει ότι συμμορφώνεται ήδη με τα όρια εκπομπών που έχει θέσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός 7 χρόνια νωρίτερα!

Εξοπλισμένο με μηχανή MAN Powered, το MV JANET MARIE έχει χωρητικότητα 2.525 μονάδων. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 500 εμπορευματοκιβώτια των 45 ποδιών, 400 εμπορευματοκιβωτίων-ψυγεία και 300 εμπορευματοκιβωτίων ξηρού φορτίου των 40 ποδιών όταν είναι πλήρως φορτωμένο.

Σχεδιασμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογία αιχμής, το πλοίο διαθέτει βελτιστοποιημένο κύτος και κινητήρα τελευταίας τεχνολογίας.

Το σύστημα πρόωσής του ενσωματώνει πηδάλιο και έλικα υψηλής απόδοσης, συμβάλλοντας στην εξαιρετική απόδοση του καυσίμου. Η Pasha Hawaii δήλωσε ότι το πλοίο θα έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβους.

Προκειμένου να υποστηρίξει τη χρήση του LNG ως καυσίμου, η Pasha Hawaii έχει πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές ανεφοδιασμού LNG στο λιμάνι του Long Beach. Αυτό περιλαμβάνει την εγκατάσταση 40 κρυογονικών δεξαμενών ISO και ενός συστήματος έξι αντλιών.

Επιπλέον, η Pasha Hawaii δεσμεύεται να μειώσει τις εκπομπές ρύπων εγκαθιστώντας στα ήδη υπάρχοντα πλοία της που κινούνται με πετρέλαιο σύστημα scrubbers.

Επιπλέον, η εταιρεία διερευνά τις δυνατότητες του υδρογόνου ως καύσιμο. Αυτή την στιγμή, εργάζονται σε ένα πρότζεκτ που περιλαμβάνει την παραγωγή πράσινου υδρογόνου μέσω ηλιακής ενέργειας και την παροχή καυσίμου υδρογόνου για το πρώτο εμπορικό πλοίο στον κόσμο που κινείται με υδρογόνο, το MV “Sea Change”.

Διαβάστε ακόμα