Στο νερό βρίσκεται πλέον το νέο κρουαζιερόπλοιο της Silversea Cruises που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Meyer Werft στο Papenburg της Γερμανίας. Το πλοίο καλείται ως το «πρώτο υβριδικό, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, χωρίς εκπομπές στο λιμάνι».
Με την ονομασία Silver Nova, το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 54.700 τόνων είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που σχεδιάστηκε για την Silversea Cruises από τότε που η γραμμή κρουαζιέρας εξαγοράστηκε από τον όμιλο της Royal Caribbean μεταξύ 2018 και 2020. Είναι το πρώτο από τα δύο πολυτελή πλοία που παραγγέλθηκαν από το Meyer Werft . Την ίδια εβδομάδα που το Silver Nova έπεσε στο νερό στη Γερμανία, η Fincantieri στην Ιταλία παρέδωσε τόσο το Viking Saturn όσο και το Vista της Oceania Cruises, μικρότερα πολυτελή κρουαζιερόπλοια.
Το Silver Nova θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο του Royal Caribbean Group που θα χρησιμοποιεί το LNG ως κύρια πηγή καυσίμου. Έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει κρουαζιέρες τον Αύγουστο του 2023 ως το δωδέκατο πλοίο στον στόλο της Silversea. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το Utopia of the Seas, το οποίο θα ξεκινήσει κρουαζιέρες στις αρχές του 2024 χρησιμοποιώντας επίσης καύσιμο LNG.
Εκτός από τη χρήση LNG ως κύριο καύσιμο, το Silver Nova ενσωματώνει και άλλες εξελίξεις, όπως ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου και μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τις λειτουργίες των ξενοδοχειακών μονάδων ενώ το κρουαζιερόπλοιο θα βρίσκεται στο λιμάνι. Το σύστημα κυψελών καυσίμου θα έχει ισχύ τεσσάρων μεγαβάτ και η λειτουργία με τις μπαταρίες έχει σχεδιαστεί για την εξάλειψη των εκπομπών στο λιμάνι όταν δεν είναι δυνατό για το πλοίο να χρησιμοποιήσει ισχύ από την ξηρά. Επιπλέον, το σύστημα μπαταρίας επιτρέπει την εξισορρόπηση του φορτίου αιχμής για την αύξηση της συνολικής απόδοσης της μονάδας παραγωγής ενέργειας. Άλλες γραμμές κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των Viking, MSC Cruises και Explora Journeys, δοκιμάζουν επίσης πρωτότυπα συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Η γάστρα του Silver Nova διαθέτει επίσης ένα υδροδυναμικό σχήμα ως μέρος ενός σχεδίου που η Silversea αναφέρει ότι υπερβαίνει τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του ΙΜΟ κατά 25%. Αναμένουν ότι το υβριδικό σύστημα θα επιτρέψει στο πλοίο να επιτύχει συνολική μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με τα παλαιότερα κρουαζιερόπλοια κατηγορίας Muse.
Η καθέλκυση διήρκησε αρκετές ώρες ώστε να βγει το κρουαζιερόπλοιο από τη μεγάλη αίθουσα του κτιρίου στην αποβάθρα στο Papenburg. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, το κύτος του πλοίου καθαρίστηκε, το φουγάρο προσαρτήθηκε και εγκαταστάθηκαν τα ραντάρ. Ο τελικός εσωτερικός εξοπλισμός προχωρά και το Silver Nova αναμένεται να πραγματοποιήσει τη διαδρομή των 20 μιλίων κατά μήκος του Ems στα τέλη Μαΐου.
Και τα δύο πλοία διαθέτουν επίσης τους πιο ευρύχωρους χώρους επιβατών στην ιστορία της Silversea, με την υψηλότερη αναλογία χώρου ανά επιβάτη και αναλογία πληρώματος προς επιβάτη 1:1,3. Κάθε πλοίο διαθέτει καταλύματα για 728 επιβάτες και θα μεταφέρει πλήρωμα 556 ατόμων. Η Silversea έχει σχεδιάσει τα πλοία χρησιμοποιώντας μια οριζόντια διάταξη και ασύμμετρο σχέδιο που λένε ότι ανοίγει το πλοίο στην ύπαιθρο με θέα στο νερό και το λιμάνι. Διαθέτουν επίσης τη μεγαλύτερη ποικιλία από μπαρ, σαλόνια και εστιατόρια από οποιοδήποτε υπερπολυτελές πλοίο.
Το Silver Nova θα περάσει την πρώτη της σεζόν πραγματοποιούνται κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Τον χειμώνα 2023-2024, θα πραγματοποιήσει κρουαζιέρες στην Καραϊβική και τη Νότια Αμερική.