Καθελκύστηκε το δεύτερο πλοίο με καύσιμο μεθανόλης από τα κινεζικά ναυπηγεία

Με επιτυχία καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Yangzhou New Dayang της Sumec το πλοίο “ECO MAESTRO”, σηματοδοτώντας έτσι τη δεύτερη καθέλκυση πλοίου από τα κινεζικά ναυπηγεία το οποίο θα κινείται με μεθανόλη.

Το πλοίο αναμένεται να ξεκινήσει τα ταξίδια του στο Ρότερνταμ έως το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Το ECO MAESTRO είναι το πρώτο πλοίο μιας σειράς 14 πλοίων για λογαριασμό της X-Press Feeders, μια εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη. Η TECHNOLOG Services, μια γερμανική εταιρεία ναυπηγικής, σχεδίασε αυτό το πλοίο.

Το πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα 13.900 dwt και χωρητικότητα 950 κοντέινερ των 20 ποδιών, με μήκος 148 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα.

Αυτή η κατηγορία πλοίων ενσωματώνει τον πρωτοποριακό κινητήρα διπλού καυσίμου Methanol που σχεδιάστηκε από τη MAN, ο οποίος είναι βελτιστοποιημένος για λειτουργία με πράσινη μεθανόλη.

Σύμφωνα με τους ναυπηγούς, το ECO MAESTRO ευθυγραμμίζεται με τους κανονισμούς EEDI φάσης 3 και τα πρότυπα Tier III του ΙΜΟ. Το πλοίο αναμένεται να έχει μέγιστη ταχύτητα 14 κόμβους, και πρόκειται να εξυπηρετήσει της γραμμές της X-Press Feeders στη Βόρεια Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμα