Πειραιάς
34°C

Κινεζική εταιρεία κατασκευής επίπλων προχωρά σε άλλο επίπεδο και κατασκευάζει το δικό της πλοίο μεταφοράς κοντέινερ

Δημοσιεύθηκε στις

29/01/2022

από

Οι λιανοπωλητές και οι εταιρείες εμπορευμάτων ναύλωναν πλοία για να μπορέσουν να διαχειριστούν τις προκλήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ μια αμερικανική εταιρεία επίπλων μήνυσε τους μεταφορείς για την έλλειψη χωρητικότητας.

Μία όμως κατασκευαστική Κινέζικη εταιρεία προχωρά σε νέο επίπεδο για την παράδοση των επίπλων της. Πιο γνωστή για τα όρθια γραφεία και άλλες εργονομικές λύσεις για το σπίτι και το γραφείο, η Loctek με έδρα του εργοστασίου της στο Shenzen της Κίνας και με γραφεία στην Καλιφόρνια σχεδιάζει να κατασκευάσει το δικό της πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Όπως αναφέρθηκε αρχικά από το Tradewinds, η εταιρεία ανέφερε σε μια κατάθεση στο χρηματιστήριο Shenzen ότι το διοικητικό συμβούλιο της συζήτησε και ενέκρινε την επένδυση στην κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ανέφεραν ότι μετά από έρευνα και απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, η εταιρεία είχε σχεδιάσει να ναυλώσει ή να κατασκευάσει ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η ανταγωνιστικότητα της εταιρείας και να επιταχυνθεί η επιχειρηματική ανάπτυξη της στο εξωτερικό, η εταιρεία σχεδιάζει να υπογράψει σύμβαση κατασκευής πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 TEU με ένα εγχώριο ναυπηγείο πρώτης κατηγορίας», αναφέρει η Loctek στην κατάθεσή της στο χρηματιστήριο.

Το συμβόλαιο για την κατασκευή θα γίνει στην Huanghai Shipbuilding Co., που βρίσκεται στην επαρχία Shandong της Κίνας. Η εταιρεία επίπλων αναφέρει ότι το κόστος του πλοίου θα είναι στα 32,8 εκατομμύρια δολάρια και θα παραδοθεί έως τις 31 Μαρτίου 2023.

Πρόσθετες λεπτομέρειες για το πλοίο δεν αναφέρθηκαν, αλλά τον Ιούνιο του 2021 η Huanghai Shipbuilding σύναψε σύμβαση από την Briese Schiffahrts για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 TEU. τα γερμανικά πλοία θα έχουν ταχύτητα 18,5 κόμβους.

Η Loctek ανέφερε πολλούς παράγοντες στην απόφασή της να κατασκευάσει το κοντέινερ. Η εταιρεία τόνισε από την έναρξη της πανδημίας, ότι η αποτελεσματικότητα των λιμανιών στις υπερπόντιες χώρες ήταν γενικά χαμηλή, και υπήρχαν ζητήματα ασφάλειας, χρόνου, αξιοπιστίας και οικονομικών της αλυσίδας εφοδιασμού, τα οποία έχουν όλα δημιουργήσει σοβαρές προκλήσεις.

«Η τάση της διαδικτυακής κατανάλωσης καταναλωτικών αγαθών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να ενισχύεται και η διαδικτυακή επιχείρηση της εταιρείας αναπτύσσεται σταθερά και γρήγορα. Προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η εμπειρία χρήστη της γρήγορης άφιξης των προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου και να συντομευτεί ο κύκλος παράδοσης», το διοικητικό συμβούλιο της Loctek συμφώνησε με την επένδυση στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Δεν αναφέρθηκαν αν θα λειτουργήσουν το πλοίο ή θα το διαχειρίζεται μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία για τη μεταφορά των προϊόντων τους ή σε ποια λιμάνια σκοπεύουν να πλεύσουν.

Αντιμέτωποι με παρόμοιες προκλήσεις, οι λιανοπωλητές μεγάλων ποσοτήτων που κυμαίνονται από Home Depot έως Costco και Dollar Tree καθώς και κατασκευαστές για τη Walmart ναύλωσαν όλα τα πλοία το 2021 για να μεταφέρουν εμπορεύματα από την Κίνα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Amazon χρησιμοποιούσε πλοία γενικού φορτίου για να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια στα λιμάνια των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου του Χιούστον, και πρόσφατα η FedEx ξεκίνησε τις ναυλώσεις για να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια, συμπεριλαμβανομένου και της μεταφοράς των δικών της στο Port Hueneme της Καλιφόρνια.

Μικρότεροι κατασκευαστές ανέφεραν δύσκολες στιγμές στην εύρεση χώρου και κατηγόρησαν τις ναυτιλιακές εταιρείες ότι δεν τηρούν τις μακροπρόθεσμες συμφωνίες. Τον Αύγουστο του 2021, ο κατασκευαστής επίπλων MCS Industries από την Πενσυλβάνια υπέβαλε καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Ναυτιλιακή Επιτροπή κατά της MSC και της Cosco κατηγορώντας τις ότι παραβίασαν τον Νόμο περί Ναυτιλίας των ΗΠΑ του 1984, μη τηρώντας τους όρους των συμβολαίων τους και μη διαθέτοντας χώρο για τα εμπορεύματα της εταιρείας.

Άλλοι κατασκευαστές έχουν επίσης υποβάλει καταγγελίες στο FMC σχετικά με τις επιχειρηματικές πρακτικές, την έλλειψη χωρητικότητας και τα τέλη που χρεώνονται από μια σειρά μεταφορέων κοντέινερ.

Το e-nautilia.gr στο Google NEWS

Ακολουθήστε το e-nautilia στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

Πειραιάς
34°C