Ξεκινά η κατασκευή του μεγαλύτερου τερματικού σταθμού πετρελαίου στον Μισσισσιππή

Οι εργασίες κατασκευής ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα για το νέο τερματικό σταθμό πετρελαίου και προϊόντων αυτού στο Plaquemines Parish της Λουιζιάνα. Καταλαμβάνοντας 158 εκτάρια στον Μισσισσιππή, το NOLA Oil Terminal θα είναι το πρώτο του είδους του στην περιοχή, επιτρέποντας την πρόσβαση στον ποταμό πολύ μεγαλύτερων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων δεξαμενόπλοιων Panamax και Suezmax.

«Το αργό πετρέλαιο και τα προϊόντα πετρελαίου όπως η βενζίνη, το ντίζελ και τα καύσιμα αεριωθουμένων είναι σημαντικά εμπορικά προϊόντα για τη Λουιζιάνα, αλλά δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα μεγαλύτερα πλοία», λέει ο Christian Amedee, COO της NOLA Oil Terminal. «Αυτό αλλάζει σήμερα. Αυτός ο τερματικός σταθμός θα είναι ο πρώτος στην περιοχή που θα μπορεί να δεχτεί πλοία που επί του παρόντος είναι πολύ μεγάλα για να ελλιμενιστούν στον ποταμό του Μισσισσιππή ή στα περισσότερα λιμάνια του Κόλπου του Μεξικού.

Ο Amedee εξηγεί ότι αυτό το έργο, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι η νεότερη και υπερσύγχρονη εγκατάσταση κατά μήκος του κάτω μέρους του ποταμού Μισσισσιππή και είναι έτοιμη να προσθέσει περαιτέρω αξία προσφέροντας ανάμειξη, αποθήκευση και μεταφορά πετρελαίου με ανώτερη γεωγραφική θέση.

Το NOLA Oil Terminal θα είναι ο μοναδικός τερματικός σταθμός στο ποταμό του Μισσισσιππή που θα είναι ικανό να δεχτεί πλοία 365 μέτρων. Η αρχική φάση του έργου από την πλευρά του νερού περιλαμβάνει δύο θέσεις ελλιμενισμού βαθέων υδάτων ικανές να φιλοξενήσουν μεγάλα δεξαμενόπλοια και μια αποβάθρα φορτηγίδων. Αυτές οι δύο θέσεις ελλιμενισμού θα είναι ικανές να ελλιμενίσουν πλοία 170.000 τόνων. Η αποβάθρα για τις φορτηγίδες θα εξυπηρετεί τόσο φορτηγίδες εσωτερικής ναυσιπλοΐας όσο και ωκεάνιες. Η κατασκευή στο έδαφος αποτελεί τη δεύτερη φάση του έργου.

Εκτός από το άνοιγμα νέων διαύλων εισαγωγής και εξαγωγής αργού πετρελαίου και άλλων προϊόντων του, το NOLA Oil Terminal αναμένει να δημιουργήσει περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας στις κατασκευές μέσω της ολοκλήρωσης των φάσεων 1 και 2. Ο ολοκληρωμένος τερματικός σταθμός αναμένεται να διατηρήσει από 30 έως 40 μόνιμες θέσεις εργασίας στο Plaquemines Parish.

Η πρώτη φάση που περιέχει τις αποβάθρες, προβλέπεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022. Υπάρχουν όλες οι απαιτούμενες άδειες και έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία του χώρου, συμπεριλαμβανομένου του καθαρισμού του, της αποστράγγισης των ανοιχτών καναλιών, των οδών πρόσβασης κατασκευής, των γεωτεχνικών ερευνών και των δοκιμών φορτίου πασσάλων και των περιβαλλοντικών μελετών. Η δεύτερη φάση, το τμήμα της ξηράς, βρίσκεται στη φάση ανάπτυξης και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί χρονοδιάγραμμα για το έργο αυτό.

Μόλις ολοκληρωθεί και λειτουργήσει, το NOLA Oil Terminal θα μπορεί να φιλοξενεί έως και έξι δεξαμενόπλοια κάθε εβδομάδα. Η ολοκληρωμένη κατασκευή, η οποία είναι η δεύτερη φάση, αναμένεται να έχει χωρητικότητα αποθήκευσης έως και 10 εκατομμύρια βαρέλια και η εταιρεία έχει επίσης επιλογές να προσθέσει διυλισμένα προϊόντα στην εγκατάσταση. Η χρηματοδότηση για την πρώτη φάση του έργου της τάξεως των 300 εκατομμυρίων δολαρίων ήταν η μεγαλύτερη έκδοση ομολόγων που εγκρίθηκε από το Port of Plaquemines τα τελευταία 50 χρόνια. Το συνολικό έργο προβλέπεται να κοστίσει 930 εκατομμύρια δολάρια.

Ξεχωριστά, το Plaquemines Port εξετάζει επίσης την κατασκευή ενός μεγάλου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκεται επίσης περίπου 50 μίλια από τον Κόλπο του Μεξικού. Τον Μάιο του 2021, η APM Terminals συνήψε συμφωνία για τη διερεύνηση της ανάπτυξης της εγκατάστασης. Η πρόταση απαιτεί έως και 1.000 εκτάρια και 2,500 μέτρα πρόσοψης στον ποταμό Μισσισσιππή. Η πρώτη φάση της κατασκευής του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να απαιτήσει δύο χρόνια και θα παρέχει τη δυνατότητα χειρισμού πλοίων μεταφορικής ικανότητας 22.000 TEU με δυνατότητα επέκτασης της χωρητικότητας εάν χρειαστεί.

Διαβάστε ακόμα