H έναρξη των πρώτων σύγχρονων ρωσικών κρουαζιέρων στη Μαύρη Θάλασσα είναι γεγονός

Η πρώτη ρωσική σύγχρονη κρουαζιέρα στην μαύρη θάλασσα έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 16 Ιουλίου με το πρώτο κρουαζιερόπλοιο να αναχωρεί από το λιμάνι του Σότσι στη Μαύρη Θάλασσα.

Το Astoria Grande έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιήσει συνολικά 16 εβδομαδιαίες κρουαζιέρες σε συνεργασία με τουρκική εταιρεία, με κυρία επιδίωξη το χτίσιμο της ρωσικής τουριστικής βιομηχανίας.

Το 38.500 κόρων ολικής χωρητικότητας κρουαζιερόπλοιο, το οποίο καθελκύστηκε το 1996 ως το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της AIDA, εξαγοράστηκε από Ρώσους επενδυτές το 2021 από την Carnival Corporation.

Ήταν σε αδράνεια από το 2020 λόγω της πανδημίας, όταν η Carnival αποφάσισε να το πουλήσει ως μέρος των επιταχυνόμενων προσπαθειών της για τον εκσυγχρονισμό του στόλου της.

Το κρουαζιερόπλοιο πραγματοποιούσε κρουαζιέρες για λογαριασμό της Γερμανικής AIDA, βοηθώντας στην καθιέρωση μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο.

Το κρουαζιερόπλοιο κατασκευάστηκε από τη σημερινή Meyer Turku στη Φινλανδία. Στο κρουαζιερόπλοιο υπάρχει μια πολύ χαλαρή ατμόσφαιρα και ωραία διακόσμηση δίνοντας έμφαση στην γυμναστική και την ψυχαγωγία.

Η υπηρεσία φαγητού παρέχεται κυρίως σε δύο εστιατόρια με μπουφέ με μεγάλα κοινόχρηστα τραπέζια. Σύμφωνα με το γερμανικό στυλ, υπήρχαν βρύσες μπύρας σε κάθε εστιατόριο με την μπύρα και τα αναψυκτικά να περιλαμβάνονται στην τιμή της κρουαζιέρας. Το μάρκετινγκ περιοριζόταν σε γερμανόφωνους ταξιδιώτες.

Με μήκος 193 μέτρα, το πλοίο έγινε επίσης ξεχωριστό για την ασυνήθιστη τεχνοτροπία που έχει ζωγραφισμένη στο κύτος του, σε μια εποχή που λίγα κρουαζιερόπλοια παρουσίαζαν οποιαδήποτε τέτοια εικονογράφηση στο κύτος τους.

Ο γραφίστας Feliks Büttner από το Ρόστοκ δημιούργησε το σχέδιο για τα χαρακτηριστικά χείλη, τα μάτια και τα κύματα στο κύτος εμπνευσμένο από την κλασική όπερα AIDA, από την οποία πήρε το όνομα του το πλοίο και το brand της εταιρείας. Γνωστό ως «φιλί», η τέχνη παραμένει ένα κεντρικό χαρακτηριστικό στο κύτος όλων των κρουαζιερόπλοιων της AIDA.

Αφού ανήκε για μικρό χρονικό διάστημα στη Norwegian Cruise Line, η AIDA εξαγοράστηκε από την Βρετανική P&O το 2001 και αργότερα έγινε μέρος της Carnival Corporation μέσω της συγχώνευσης της με την P&O.

Το αρχικό πλοίο, που έπλεε ως AIDA μέχρι το 2001, χρησίμευσε ως πρότυπο για τα νεότερα κρουαζιερόπλοια που ξεκίνησαν την επέκταση της εταιρείας.

Από το 2001 έως το 2020 το πρώτο πλοίο λειτούργησε ως AIDAcara και αργότερα χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων που επικεντρώθηκαν στην εξερεύνηση.

Αφού εξαγοράστηκε τον Ιούλιο του 2021 από Ρώσους επενδυτές, το κρουαζιερόπλοιο μετασκευάστηκε και έφτασε πρόσφατα στο Σότσι για να προετοιμαστεί για να συστηθεί ως Astoria Grande.

«Τώρα όλες οι λιμενικές υπηρεσίες της πόλης του Σότσι και το προσωπικό του πλοίου υποβάλλονται στην τελική εκπαίδευση πριν αναχωρήσουν για την πρώτη κρουαζιέρα», εξήγησε ο Orkan Kayarkh, γενικός διευθυντής του Astoria Grande.

Η ρωσική εταιρεία συνεργάζεται με την Miray Cruises της Τουρκίας για την έναρξη του νέου προγράμματος κρουαζιέρας. Η Miray εκμεταλλεύεται επίσης ένα κρουαζιερόπλοιο με έδρα την Τουρκία για την εγχώρια αγορά. Οι κρουαζιέρες του Astoria Grande θα ξεκινήσουν μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου του 2022.

Το ρωσικό κρουαζιερόπλοιο θα πραγματοποιεί εβδομαδιαίες κρουαζιέρες και λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια, τονίζουν ότι το πλοίο θα πλέει μόνο στα νότια και ανατολικά τμήματα της Μαύρης Θάλασσας.

Επισημαίνουν ότι περισσότερα από 100 πλοία την ημέρα διέρχονται από τις περιοχές που θα πλέουν. Όλα τα λιμάνια προορισμού θα βρίσκονται στην Τουρκία, και θα περιλαμβάνουν δρομολόγια προ την Κωνσταντινούπολη, τη Σινώπη, το Τσεσμέ και την Τραπεζούντα, καθώς και το θέρετρο της Μποκαάντα. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο παρόμοιες κρουαζιέρες ή να τις συνδυάσουν και τις δυο σε μια κρουαζιέρα δύο εβδομάδων.

Στη σοβιετική εποχή, υπήρχαν πολλά κρουαζιερόπλοια που ναυπηγήθηκαν στα ανατολικά και χρησιμοποιήθηκαν για την παροχή διακοπών ή μεταφοράς.

Οι επιχειρήσεις, ωστόσο, δεν επέζησαν μετά το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης με τα περισσότερα από τα πλοία να πουλιούνται και έγιναν μόνο μερικές προσπάθειες για τη δημιουργία μιας ρωσικής κρουαζιέρας.

Για την ώρα, δεν υπάρχουν σχέδια για κρουαζιέρες του Astoria Grande εκτός Ρωσίας.

Διαβάστε ακόμα