Μετά την κατάρρευση της Hanjin Shipping, οι ιδιοκτήτες φορτίων προβληματίζονται όλο και περισσότερο για τους κινδύνους της αγοράς και στρέφονται προς ναυτιλιακές που θεωρούνται πιο σταθερές οικονομικά.
Ο Ρόμπερτ φαν Τρόιζεν, διευθύνων σύμβουλων του τμήματος μεταφοράς εμπορευματικιβωτίων του ομίλου Maersk για την Ασία και τον Ειρηνικό, δήλωσε ότι προβλέπει μια στροφή προς την ασφάλεια, καθώς η κατάρρευση της Hanjin τον Αύγουστο άφησε φορτία αξίας 14 δις δολαρίων ακινητοποιημένα στη θάλασσα.
“Επρόκειτο για μια υπενθύμιση προς τους πελάτες ότι η οικονομική κατάσταση των περισσότερων ναυτιλιακών δεν είναι και η καλύτερη”, δήλωσε στο Reuters.
Αντίστοιχα σχόλια πραγματοποίησε και η Ταϊβανέζικη ναυτιλιακή Evergreen Marine Corp, δηλώνοντας την προηγούμενη βδομάδα ότι πρόσφατα παρείχε σχετικές πληροφορίες σε μεγάλες Αμερικάνικες εταιρίες ώστε να τους διαβεβαιώσει για την υγιή οικονομικής της κατάσταση.
“Πραγματοποιούνται προσπάθειες εκ μέρους των πελατών να εξακριβωθεί η οικονομική κατάσταση των ναυτιλιακών εταιριών. Το πιο σημαντικό πράγμα για μας αυτήν την στιγμή είναι να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας με την υποστήριξη που μας παρέχει η μητρική μας εταιρία, ο όμιλος Evergreen”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής, Γκόλντεν Κου.
Για να εξασφαλίσουν την επιβίωσή τους, πολλές ναυτιλιακές έχουν προχωρήσει σε μεγάλες συγχωνεύσεις ή έχουν συνεργαστεί με ανταγωνιστές τους. Η πιο πρόσφατη τέτοια περίπτωση ήταν η συγχώνευση των 3 μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιριών της Ιαπωνίας που ανακοινώθηκε την προηγούμενη βδομάδα, δημιουργώντας έτσι τον έκτο μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο.
Για όλες τις ειδήσεις σχετικά με την υπόθεση της Hanjin δείτε εδώ.