ΒΙΝΤΕΟ: Ολοκληρώθηκε το κρουαζιερόπλοιο μήκους 327 μέτρων Costa Toscana

Η Ιταλική εταιρεία κρουαζιέρας Costa Cruises, παρέλαβε στις 2 Δεκεμβρίου το νεότερο πλοίο της, το δεύτερο που τροφοδοτείται με LNG.

Η παράδοση του Costa Toscana σηματοδότησε την ολοκλήρωση περισσότερων από 20 μηνών συναρμολόγησης και συνολικά 30 μηνών κατασκευής για το κρουαζιερόπλοιο των 185.000 τόνων. Είναι το τρίτο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG που κατασκευάστηκε από τη Meyer Turku στη Φινλανδία.

Το Costa Toscana κατασκευάστηκε από μια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από την Carnival και τη Meyer που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία παρόμοιων κρουαζιερόπλοιων για τις εταιρείες AIDA, P&O, Costa και Carnival Cruise Line. Τα πλοία μοιράζονται μια κοινή πλατφόρμα και τεχνικές προδιαγραφές με κάποια προσαρμογή των χώρων επιβατών.

Για να σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του κρουαζιερόπλοιου, η Meyer Turku δημοσίευσε ένα time-lapse βίντεο που υπογραμμίζει την πολυπλοκότητα της κατασκευής ενός κρουαζιερόπλοιου μήκους 327 μέτρων ικανό να φιλοξενήσει 6.730 επιβάτες και 1.846 μέλη του πληρώματος.

Οι εργασίες στο Costa Toscana ξεκινούν με μια τελετουργική κοπή χάλυβα στις 30 Ιουλίου 2019, αν και μεγάλο μέρος της πρώιμης εργασίας γίνεται στην πραγματικότητα εκατοντάδες μίλια μακριά στο Meyer Neptune στη Γερμανία, όπου κατασκευάζονται τα μπλοκ του μηχανοστασίου πριν μεταφερθούν στη Φινλανδία.

Η συναρμολόγηση του κρουαζιερόπλοιου ξεκίνησε στη Φινλανδία στις 11 Φεβρουαρίου 2020. Η έξοδος από την δεξαμενή πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιανουαρίου 2021.

Όπως και τα άλλα κρουαζιερόπλοια της κατηγορίας, το Costa Toscana διαθέτει τέσσερις κύριους κινητήρες διπλού καυσίμου που παράγουν ισχύ 61.760 kW. Λειτουργεί με δύο κινητήρες Azipod για υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων μαζί με τέσσερις προωθητήρες για αυξημένη ευελιξία.

Η Costa και η Meyer ονόμασαν τα κρουαζιερόπλοια ως μια αληθινή έξυπνη πόλη που ταξιδεύει. Στο σχεδιασμό ενσωματώνεται μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν περαιτέρω τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Ολόκληρη η ημερήσια απαίτηση σε νερό καλύπτεται με τη μετατροπή του θαλασσινού νερού σε γλυκό χρησιμοποιώντας μονάδες αφαλάτωσης. Η κατανάλωση ενέργειας ελαχιστοποιείται με ένα έξυπνο σύστημα ενεργειακής απόδοσης και η ανακύκλωση των απορριμμάτων πραγματοποιείται για υλικά όπως πλαστικό, χαρτί, γυαλί και αλουμίνιο.

Οι επιβάτες θα έχουν ένα ευρύ φάσμα ανέσεων με τον εσωτερικό σχεδιασμό του πλοίου που δημιουργήθηκε ως φόρο τιμής στην Τοσκάνη από τον σχεδιαστή Adam Tihany, ο οποίος επέβλεψε το έργο σε συνεργασία με τέσσερις εταιρείες σχεδιασμού. Τα έπιπλα, τα φωτιστικά, τα υφάσματα και τα αξεσουάρ είναι όλα κατασκευασμένα στην Ιταλία και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το Costa Toscana από 15 εταιρείες.

Το κρουαζιερόπλοιο διαθέτει 21 εστιατόρια, 19 μπαρ, τέσσερις πισίνες μαζί με περισσότερες από 2.660 καμπίνες. Το Costa Toscana έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2022 με εβδομαδιαίες κρουαζιέρες από τη Σαβόνα της Ιταλίας.

Διαβάστε ακόμα