Η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co., θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation, παρέδωσε το 190.000 dwt φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Ubuntu Harmony στην εταιρεία μεταφοράς χύδην φορτίου της Ταϊβάν U-Ming Marine. Το πλοίο έχει την δυνατότητα να κινηθεί με διπλό καύσιμο.
Το γιγάντιο πλοίο είναι το πρώτο από τα σχεδιαζόμενα τέσσερα πλοία που θα ολοκληρωθούν από το ναυπηγείο, και που θα κινούνται με LNG. Σύμφωνα με την εταιρεία, η παράδοση έρχεται ενάμιση μήνα νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές καυσίμου LNG τύπου C και κινητήρες υψηλής πίεσης ME-GI της MAN Energy Solutions που έχουν δραστικά μειωμένη ολίσθηση μεθανίου. Ο σχεδιασμός του bulker διπλού καυσίμου έχει αναπτυχθεί ανεξάρτητα από την Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.
Το ναυπηγείο είπε ότι η εμβέλεια του πλοίου με φυσικό αέριο φτάνει τα 20.000 ναυτικά μίλια, επιτρέποντάς του να ολοκληρώσει δύο ταξίδια μετ’ επιστροφής από την Κίνα στην Αυστραλία ή ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής από την Κίνα στη Βραζιλία.
Όπως αποκαλύφθηκε, ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του σκάφους είναι 45% χαμηλότερος από την αρχική τιμή. Η παράδοση έρχεται μόλις μια εβδομάδα αφότου το ναυπηγελιο πραγματοποίησε μια τελετή ονομασίας του Ubuntu Harmony και του αδελφού του πλοίου Ubuntu Equality. Τα πλοία αναμένεται να ανεφοδιαστούν LNG στη Σιγκαπούρη. Δύο ακόμη πλοία από την κλάση των 187.300 dwt, το Ubunutu Integrity και το Ubuntu Loyalty, πρόκειται να παραδοθούν από το ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao το 2023.
Επιπλέον, ένα από τα πλοίο θα εφοδιαστεί με Jotun’s Hull Skating Solutions (HSS). Το HSS της Jotun συνδυάζει το Hull Skater, μια υποβρύχια ρομποτική συσκευή με δυνατότητες επιθεώρησης και καθαρισμού κύτους, και το SeaQuantum Skate, μια αντιρρυπαντική επίστρωση που έχει αναπτυχθεί για το σκοπό αυτό.
Τα τέσσερα bulkers με καύσιμα LNG παραγγέλθηκαν από την U-Ming από τη Shanghai Waigaqiao το 2020 και έχουν χρονοναυλωθεί από τον γίγαντα εξόρυξης Anglo-American για 10 χρόνια το καθένα.