Ο τομέας ναυτιλίας και logistics της Hyundai Motor Group αποκάλυψε τα σχέδια για την κατασκευή δώδεκα πλοίων LNG διπλού καυσίμου 10.800 ceu αξίας 1,8 δις δολάρια και έτος παράδοσης το 2027.
Η εταιρεία με έδρα την Σεούλ της Ν. Κορέας, είναι γνωστή για τον στόλο μεταφοράς οχημάτων που διαθέτει, με περισσότερα από 70 πλοία. Διαθέτει επίσης δεξαμενόπλοια, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και νεότευκτα πλοία στο τμήμα της μεταφοράς φυσικού αερίου που πρόκειται να εισέλθουν στην αγορά το επόμενο έτος.
Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει επεκτείνει στρατηγικά τη βάση πελατών της σε εταιρείες όπως η Volkswagen, η Ford και η BMW, που πέρυσι αποτελούσαν περίπου το 60% των εσόδων της.
Η έλλειψη στον αριθμό των πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων, οφείλεται στον περιορισμένο αριθμό παραγγελιών που έγιναν την τελευταία δεκαετία, και είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της αξίας τους τον περασμένο χρόνο, με τα ποσοστά να φτάνουν σε επίπεδα ρεκόρ εν μέσω της ανάκαμψης της ζήτησης αυτοκινήτων μετά την πανδημία.
Λόγω αυτής της ζήτησης που υπάρχει, το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας για πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων είναι γεμάτο, αφού βιάζονται να κλείσουν θέση για κατασκευή τέτοιων μεγάλων πλοίων στα Κινέζικα ναυπηγεία.
Η Hyundai Glovis δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το ναυπηγείο της επιλογής της. Η Wallenius Wilhelmsen, η εισηγμένος στο Όσλο εταιρεία πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων με περίπου 125 πλοία, έχει κλείσει θέση την κατασκευή μερικών από τα μεγαλύτερα πλοία Ro/Ro που έχουν παραγγελθεί για ναυπήγηση στην Κίνα. Τα πλοία των 9.350 ceu με δυνατότητα καυσίμου μεθανόλης και έτοιμα για αμμωνία θα πρέπει να ξεκινήσουν να παραδίδονται από το ναυπηγείο της China Merchants Jinling Shipyard από τα μέσα του 2026.
Η μητρική εταιρεία Wilh. Η Wilhelmsen Holding, κατέχει επίσης μερίδιο στην Hyundai Glovis.