Πλοίο με επιχειρησιακή ικανότητα τα 6.000 μέτρα βάθος σχεδιάζει η Wärtsilä

deep_water_dive_support_Wartsila
Τον σχεδιασμό ενός νέου είδους πλοίου τεχνικής υποστήριξης καταδύσεων βαθέων υδάτων ανακοίνωσε η Wärtsilä μετά την υπογραφή σχετικής συμφωνίας με την Shanghai Bestway Marine Engineering Design Co Ltd.

Το πλοίο πρόκειται να κατασκευαστεί για την ελεγχόμενη από το Κινέζικο κράτος Shanghai Salvage Bureau (SSB), μία από τις μεγαλύτερες επαγγελματικές επιχειρήσεις διάσωσης στην Κίνα. Η σύμβαση με τη Wärtsilä υπεγράφη τον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με τη Wärtsilä, ο νέος σχεδιασμός προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό δυνατοτήτων, όπως οι επιχειρήσεις διάσωσης σε μεγάλο βάθος (6000 μέτρα), η τοποθέτηση σωλήνων και οι κατασκευαστικές εργασίες, καθώς και επιχειρήσεις καταδύσεων κορεσμού (SAT) για 24 δύτες. Η κατάδυση κορεσμού είναι μια τεχνική που επιτρέπει στους δύτες να μειωθεί ο κίνδυνοε της νόσου αποσυμπίεσης όταν εργάζονται σε μεγάλα βάθη για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά βασίζονται σε μια ενιαία πλατφόρμα που λειτουργεί με DP3, την υψηλότερης κατηγορία Dynamic Positioning. Όταν κατασκευαστεί, θα αποτελεί το πρώτο καταδυτικό σκάφος υποστήριξης SAT του κόσμου με Multi-Lay και ξεχωριστές κατασκευαστικές δυνατότητες σε βαθιά νερά.

“Για ένα τέτοιον σύνθετο σχεδιασμό πλοίου, όπως αυτόν που περιλαμβάνει τον απαραίτητο υποθαλάσσιο εξοπλισμό, είναι απολύτως απαραίτητη τόσο η μεγάλη εμπειρία όσο και η γενική τεχνογνωσία. Η Wärtsilä επιλέχθηκε λόγω των δυνάμεων μας και στους δύο αυτούς τομείς. Η σύμφωνία αυτή αναδεικνύει για άλλη μια φορά την αξία των δοκιμασμένων, εκλεπτυσμένων και ολοκληρωμένων συστημάτων σχεδιασμού που παράγει η Wärtsilä για την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά”, δήλωσε ο ημέρες Riku-Pekka Hagg, Αντιπρόεδρος στον τομέα Σχεδιασμού Πλοίοων, της Wärtsilä Marine Solutions.

“Το νέο πλοίο θα είναι σίγουρα το πιο εξελιγμένο περιουσιακό στοιχείο στο στόλο μας. Θα φέρνει εις πέρας επιχειρήσεις σε μεγάλα θαλάσσια βάθη και συχνά υπό δύσκολες συνθήκες. Πιστεύουμε ότι ο σχεδιασμός της Wärtsilä θα πληρεί όλες τις απαιτήσεις μας για επιτυχημένες επιχειρήσεις”, λέει ο κ Huang Yan, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογικής Ανάπτυξης Καταδύσεων Βαθέων Υδάτων της SSB.

Η Wärtsilä αναφέρει ότι η συμφωνία με την SSB καλύπτει τον αρχικό και βασικό σχεδιασμό του πλοίου, πράγμα που σημαίνει ότι τα σχετικά με τη κλάση και την αρχή του κράτους σημαίας σχέδια που σχετίζονται με αρχή θα παρέχονται με σκοπό την ολοκλήρωση των απαραίτητων εγκρίσεων και πιστοποιήσεων. Η Wärtsilä θα παρέχει επίσης τις βασικές αναφορές για τις μελλοντικές, πιο αναλυτικές μηχανολογικές απαιτήσεις για την κατασκευή του πλοίου.