“Πράσινο φως” στα κινούμενα με LNG ρυμουλκά ποταμόπλοια

rumoulka_kinoumena_me_lng

Πρωτοχρονιά στα Μετέωρα για δύο άτομα ΚΑΙ ένα Παιδί με έκπτωση 50%!

Η πίεση για υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο πλοίων σε ένα πλήθος τύπων πλοίων συνεχίζεται με την “Κατ’ αρχήν Έγκριση” των κινούμενων με LNG ρυμουλκών ποταμόπλοιων για την εγχώρια αγορά των ΗΠΑ.

Ο σχεδιασμός για το 4.200 ίππων LNG ρυμουλκό πλοίο αναπτύχθηκε από τη με έδρα τη Λουιζιάνα Conrad Shipyard και τη ναυτική αρχιτεκτονική εταιρεία The Shearer Group, Inc (TSGI), που επιβραβεύτηκαν με την “Κατ’ αρχήν Έγκριση” από την American Bureau of Shipping.

Το ρυμουλκό πλοίο βασίζεται στον δοκιμασμένο σχεδιασμό ρυμουλκού πλοίου με δίσκο αζιμουθίου (Z-drive) της TSGI που έκανε το ντεμπούτο της το 2008 με το “FRANK T. STEGBAUER”. Μέχρι σήμερα, οκτώ τέτοια ρυμουλκά, συμπεριλαμβανομένων τόσο των 3.200 ίππων και 2.400 bhp μοντέλων, έχουν κατασκευαστεί για τη Southern Towing Company και έχουν βοηθήσει να βρίσκεται στην πρωτοπορία στη χρήση των z-drives σε δραστηριότητες σε νερά ποταμών και επιδείξανε σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων σε σχέση με τα συμβατικά ρυμουλκά.

Ο νέος σχεδιασμός των κινούμενων με LNG ρυμουλκών πλοίων ενσωματώνει την τεχνολογία διπλού καυσίμου Wärtsilä του που είναι ήδη ευρέως αποδεκτή, αλλά η TSGI σημειώνει ότι ο σχεδιασμός του ρυμουλκού πλοίου δεν παραμένει προσκολλημένος σε αυτό. Ενώ οι υπάρχοντες κινητήρες διπλού καυσίμου Wärtsilä είναι μεσαίας ταχύτητας πετρελαιοκινητήρες, αναμένεται ότι οι μελλοντικές εξελίξεις στο σχεδιασμό κινητήρων θα οδηγήσει σε ελαφρύτερες και μικρότερες μονάδες υψηλής ταχύτητας, με το σχεδιασμό του LNG ρυμουλκού πλοίου να είναι αρκετά ευέλικτος ώστε να επιτρέπει τη χρήση όποιων εκ των δύο επιλογών κινητήρων, επιθυμεί ο χειριστής.

“Με το συνδυασμό δύο ευρέως αποδεκτών τεχνολογιών, των z-drives και της Wärtsilä dial-fuel (διπλού καυσίμου) μηχανής καυσίμων, έχουμε μετριάσει τους περισσότερους από τους κινδύνους που συνδέονται με το να είναι κανείς πρωτοπόρος στην υιοθέτηση αυτής της νέας τεχνολογίας”, αναφέρει ο Greg Beers, πρόεδρος της TSGI.

Σύμφωνα με την TSGI, το σύστημα Wärtsilä όπως εξειδικεύεται στον σχεδιασμό του ρυμουλκού πλοίου είναι βασικά μια μικρότερη εκδοχή του συστήματος που χρησιμοποιείται σήμερα στην κατασκευή των dual fuel βοηθητικών πλοίων ανοικτής θαλάσσης Harvey Gulf International’s. Με βάση αυτό, η TSGI λέει ότι η dual-fiel τεχνολογία καυσίμων σε συνδυασμό με την τεχνολογία Z-drive μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους που μπορεί να υπερβαίνει το 35% σε σύγκριση με ένα συμβατικό ρυμουλκό πλοίο.

Η TSGI και η αδελφική της εταιρεία, Bristol Harbor Group, Inc, έχουν εμπλακεί σε έργα LNG από το 2009, και ασχολούνται επί του παρόντος με πέντε τρέχοντα έργα LNG, μεταξύ των οποίων ένα για την κατασκευαστική εταιρεία του στρατού των ΗΠΑ, United States Army Corps of Engineers.

Διαβάστε ακόμα