Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!
Η Νότια Κορέα σχεδιάζει να προτείνει στην Ταϊλάνδη ένα σχεδιασμό “χέρσου καναλιού” συνολικής αξίας 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που προωθεί μια νέα αντίληψη της μεταφοράς των πλοίων σιδηροδρομικώς μέσω της χερσαίας γέφυρας της Ταϊλάνδης, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Ασία One.
Το προτεινόμενο 57 χιλιομέτρων “σιδηροδρομικό κανάλι” θα μπορούσε να συνδέσει τη δυτική συνοικία Kra Buri με το Chumphon στα ανατολικά, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Κορεάτικου Σιδηροδρομικού Ινστιτούτο Έρευνας (KRRI) Jinyu Choi.
Η προτεινόμενη σιδηροδρομική σύνδεση θα κόβει 2000 χιλιόμετρα από την τρέχουσα διαδρομή μέσα από τα στενά της Μαλάκα, μειώνοντας τους χρόνους διέλευσης κατά δύο ημέρες, δήλωσε ο Choi.
Ένα άλλο πλεονέκτημα για την προτεινόμενο χέρσο κανάλι σε σχέση με ένα συμβατικό είναι το κόστος κατασκευής, σύμφωνα πάντα με τον Choi. Το εκτιμώμενο κόστος για την κατασκευή ενός συμβατικού καναλιού είναι 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια, 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από ό,τι θα χρειαζόταν για την κατασκευή του προτεινόμενου σιδηροδρομικού καναλιού.
Το KKRI θα παρουσιάσει το σχέδιο λεπτομερώς στον Ταϊλανδό Υπουργό Μεταφορών Prajin Juntong στο Συμπόσιο της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας της Ταϊλάνδης, που θα πραγματοποιηθεί στο Phitasnulok αυτόν τον Αύγουστο.