Η Scorpio Tankers ανακοίνωσε το μεγαλύτερο τριμηνιαίο κέρδος στην ιστορία της την Πέμπτη και είπε ότι το τόνο-μίλι θα εκτιναχθεί όταν τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση της ΕΕ για το ρωσικό πετρέλαιο αργότερα φέτος.
Πέρυσι η εταιρεία έχασε 52,8 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021, αλλά φέτος κέρδισε 191 εκατομμύρια δολάρια.
Τα κέρδη ενισχύθηκαν φέτος από διάφορους παράγοντες. Πρώτον, όταν μειώθηκαν οι περιορισμοί που σχετίζονται με τον Covid-19, οι άνθρωποι μπορούσαν να μετακινούνται περισσότερο και υπήρχε μεγαλύτερη ζήτηση για προϊόντα διύλισης πετρελαίου.
Δεύτερον, τα περιθώρια ρεκόρ διύλισης και τα χαμηλά αποθέματα οδήγησαν σε μεγάλες αυξήσεις στην ποσότητα των προϊόντων διύλισης που εξάγονται.
Ο τρίτος σημαντικός παράγοντας έχει να κάνει με το πώς η σύγκρουση στην Ουκρανία προκάλεσε αλλαγές στις τιμές, γεγονός που άλλαξε τον τρόπο ροής του εμπορίου.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία είπε ότι οι ναυλώσεις ήταν ισχυρές για το τρίτο τρίμηνο και η εταιρεία έχει θέσει προς χρονοναύλωση εννέα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου για περισσότερα από τρία χρόνια, επειδή πιστεύουν ότι η αγορά θα είναι ισχυρή τα επόμενα χρόνια.
«Το δεύτερο τρίμηνο, η Scorpio Tankers πραγματοποίησε τα μεγαλύτερα τριμηνιαία κέρδη της στην ιστορία της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Emanuele Lauro. «Οι πελάτες μας αναμένουν ότι οι τρέχουσες συνθήκες της αγοράς θα διατηρηθούν, όπως φαίνεται από την άνοδο των ναύλων, της διάρκειας και της δραστηριότητας, και συμφωνούμε μαζί τους».
Η εταιρεία είπε επίσης ότι τα τόνο-μίλια θα αυξηθούν όταν η ΕΕ επιβάλει πλήρως την απαγόρευσή της στο ρωσικό πετρέλαιο που μεταφέρεται δια θαλάσσης το επόμενο έτος.
«Τα τόνο-μίλια θα περάσουν από την οροφή», είπε ο Lauro. «Κάθε αγορά στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, θέλει και χρειάζεται το πετρέλαιο που έρχεται από πιο μακριά».
Το τόνο-μίλι είναι μια μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της μεταφοράς εμπορευμάτων. Είναι ίσο με τη διακίνηση ενός τόνου εμπορευμάτων ανά μίλι. Τα τονο-μίλια χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων μεταφοράς.