Η πλοιοκτήτρια εταιρεία του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sola TS κατηγορίας Aframax που συγκρούστηκε με τη νορβηγική φρεγάτα Helge Ingstad το 2018 συμφώνησε να πληρώσει περίπου 27 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση στη νορβηγική κυβέρνηση για την απώλεια του πολεμικού πλοίου.
Το Helge Ingstad συγκρούστηκε με το δεξαμενόπλοιο Sola TS στα ανοιχτά του τερματικού σταθμού πετρελαίου του Sture στο Hjeltefjord της Νορβηγίας στις 8 Νοεμβρίου 2018. Παρά τις απέλπιδες προσπάθειες που έγιναν για να μην βυθιστεί το πλοίο, αυτό βυθίστηκε σταδιακά σε έναν βραχώδη, επικλινές βυθό κοντά στον τερματικό σταθμό. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν επτά μέλη του πληρώματος, αλλά όλα εγκατέλειψαν το πλοίο με ασφάλεια και δεν υπήρξαν θύματα.
Στα τέλη Φεβρουαρίου 2019, μετά από μεγάλες καθυστερήσεις λόγω καιρού, το Helge Ingstad ανυψώθηκε και μεταφέρθηκε σε μια προβλήτα στο Hanøytangen για αξιολόγηση των ζημιών. Μετά την αξιολόγηση διαπιστώθηκε ότι το κόστος επισκευής που θα χρειαζόταν θα έφτανε ταο 1,4 δισεκατομμυρίων δολάρια, τρεις φορές το κόστος που χρειάστηκε για να κατασκευαστεί το πλοίο! Το Βασιλικό Ναυτικό της Νορβηγίας δήλωσε το πλοίο ως οιλική απώλεια. Στις αρχές του 2021, η υπηρεσία αμυντικών προμηθειών της Νορβηγίας υπέγραψε συμβόλαιο με ένα τοπικό ναυπηγείο ανακύκλωσης πλοίων την διάλυση της φρεγάτας με κόστος 7,1 εκατομμυρίων δολάρια, ξοδεύοντας και έξτρα ποσό για να διασφαλίσει ότι οποιαδήποτε τεχνολογία στο σκάφος θα παραμείνει στη χώρα.
Μια προκαταρκτική έκθεση από το Συμβούλιο Διερεύνησης Ατυχημάτων της Νορβηγίας διαπίστωσε ότι σημαντικό μερίδιο στην σύγκρουση είχε η ομάδας της γέφυρας του πολεμικού πλοίου Helge Ingstad , οι οποίοι πίστευαν ότι το δεξαμενόπλοιο ήταν κάποιο σταθερό αντικείμενο, μέχρι τις τελευταίες στιγμές πριν από τη σύγκρουση. Παρά τις εκτεταμένες προσπάθειες επικοινωνίας μεταξύ του δεξαμενόπλοιου, του κέντρου VTS και της φρεγάτας, η ομάδα της γέφυρας της φρεγάτας δεν προσπάθησε να αλλάξει πορεία μέχρι να βρεθεί στο σημείο μηδέν. Η πλώρη του δεξαμενόπλοιου εμβόλισε το Helge Ingstad στο μέσο του πλοίου στη δεξιά πλευρά, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές και εισροή υδάτων.
Η συμφωνία διακανονισμού με την Twitt Navigation καλύπτει ένα μικρό κλάσμα της αξίας των 490 εκατομμυρίων δολαρίων της φρεγάτας και των 80 εκατομμυρίων δολαρίων που δαπάνησε η Νορβηγία για έξοδα διάσωσης. Αντιπροσωπεύει το τέλος των διαπραγματεύσεων, αλλά εξακολουθεί να αφήνει ένα κενό στις δυνατότητες της χώρας που δημιουργήθηκε από την απώλεια της φρεγάτας. Το Helge Ingstad ήταν ένα από τα πέντε βασικά πλοία επιφανείας στο Βασιλικό Ναυτικό της Νορβηγίας και η απουσία του αντιπροσωπεύει σημαντική μείωση της ικανότητας της.