Το Ηλεκτρικό σκάφος “Anvera Elab” θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στο Venice Boat Show

Οι βιομηχανικές μελέτες προβλέπουν ότι η αγορά υβριδικών ή καθαρών ηλεκτρικών σκαφών θα αυξηθεί ταχύτατα σε πάνω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2027.

Σκάφη όπως το “Anvera Elab” αμφισβητούν τις παραδοσιακές απόψεις και συνήθειες ότι οι μηχανές καυσίμων είναι ο μόνος τρόπος για να ζήσει κάποιος την εμπειρία ενός σκάφους υψηλής ταχύτητας.

Το πρώτο E-Regatta του Venice Boat Show θα παρουσιάσει πολλά καινοτόμα οικολογικά ηλεκτροκίνητα σκάφη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το Anvera Elab, ένα πρωτότυπο σκάφος μονής γάστρας με ηλεκτρική πρόωση, θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ που επιτεύχθηκε το 2019 κατά τη διάρκεια του Monte Carlo Solar & Energy Boat Challenge.

Τα 34 ηλεκτρικά σκάφη από όλη την Ευρώπη που θα λάβουν μέρος στο E-Regatta μπορούν επίσης να φορτιστούν από τα δύο ABB Wallboxes, τα οποία είναι εγκατεστημένα στην προβλήτα στην περιοχή e-Village.

Σχολιάζοντας την προσπάθεια για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας, ο Antonio De Bellis, Διευθυντής της ABB στην Ιταλία δήλωσε: «Πρόκειται για μια εξαιρετική προσπάθεια που θα αποδείξει τις πραγματικές δυνατότητες βιώσιμης ηλεκτρικής κίνησης στη θάλασσα. Με την αγορά να επεκτείνεται ραγδαία, η ABB διαθέτει την τεχνολογία φόρτισης υψηλής ταχύτητας για να κάνει τα ταξίδια με ηλεκτρικό σκάφος πραγματικότητα. Με τον ίδιο τρόπο που συνεργαζόμαστε με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB Formula E για ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε το Anvera Elab, ένα σκάφος επόμενης γενιάς που διαμορφώνει το μέλλον της ηλεκτρικής κίνησης στη θάλασσα.»

Τα δοκιμαστικά ταχύτητας θα πραγματοποιηθούν σε μια διαδρομή 500 μέτρων και η μέγιστη ταχύτητα θα μετρηθεί δύο φορές: και όταν πηγαίνει και όταν γυρίζει και θα υπολογιστεί ως η μέση τιμή μεταξύ των δύο διαδρομών.

Το Anvera Elab θα σοκ ήμαστε από την Luca Ferrari, ιδρυτικό συνεργάτη της Anvera, ο οποίος ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής τάξης 1 ως οδηγός το 1994 και το 1997 ως Team Manager και έχει βρεθεί στο βάθρο του παγκόσμιου πρωταθλήματος πέντε φορές. Στο τιμόνι, θα συνοδευτεί από τον μηχανικό αεροδιαστημικής Maurizio Cheli, ο οποίος το 1993 κέρδισε στο να είναι αστροναύτης στο Διαστημικό Κέντρο Johnson της NASA στο Χιούστον.

Διαβάστε ακόμα