«Βυθίζονται» τα ναύλα των φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου – Η χειρότερη εβδομάδα τα τελευταία 3 χρόνια για τον Δείκτη της Βαλτικής.

Ο δείκτης Βαλτικής της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου υποχώρησε την Παρασκευή, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση του από τις αρχές Φεβρουαρίου 2019, καθώς η ζήτηση μειώθηκε στα πλοία του.

Ο συνολικός δείκτης, ο οποίος επηρεάζει τα ποσοστά για τα πλοία capesize, panamax και supramax, υποχώρησε 119 μονάδες, ή 4,8%, στο χαμηλότερο επίπεδό του από τα μέσα Απριλίου στις 2.379.

Ο βασικός δείκτης έχασε 27,3% αυτή την εβδομάδα.

Ο δείκτης capesize έχασε 167 μονάδες, ή 5,8%, σε χαμηλό έξι μηνών και πήγε στις 2.727. Κατέγραψε εβδομαδιαία πτώση 43,5%, η οποία ήταν η χειρότερη εβδομάδα από τα τέλη Μαΐου 2020.

Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα capesizes, τα οποία μεταφέρουν φορτία 150.000 τόνων, όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, μειώθηκαν κατά 1.390 $ στα 22.613 δολάρια.

Οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος της Κίνας εκτινάχθηκαν σε υψηλό επτά εβδομάδων και με κέρδος για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα, λόγω των αυξανόμενων ελπίδων για ανάκαμψη της ζήτησης χάλυβα στον μεγαλύτερο παραγωγό υλικών κατασκευής και μεταποίησης στον κόσμο.

Ο δείκτης panamax έχασε 182 μονάδες, ή 6,9%, στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών εβδομάδων πηγαίνοντας στις 2.444 μονάδες, υποχωρώντας στο 20,3% αυτή την εβδομάδα.

Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τις panamaxe, που μεταφέρουν φορτία άνθρακα ή σιτηρών 60.000-70.000 τόνων, μειώθηκαν 1.636 δολάρια στα 21.994 δολάρια.

Ο δείκτης supramax υποχώρησε 45 μονάδες, ή 1,8%, στις 2.469, στο χαμηλότερο επίπεδο από τις 6 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμα