Το νομοσχέδιο Μoυσουρούλη αποτελεί ταφόπλακα για τους Έλληνες ναυτεργάτες
“Το σχέδιο νόμου με θέμα: ‘Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις είναι οδοστρωτήρας για ό,τι έχει απομείνει στον Έλληνα ναυτεργάτη και παράλληλα
κατεδαφίζει τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τα ποντοπόρα φορτηγά πλοία”, όπως έχει χαρακτηριστικά, τονίσει ο γ.γ. της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς.
– το σχέδιο νόμου αναιρεί το ισχύον θεσμικό πλαίσιο,
σχετικά με τις οργανικές συνθέσεις των πλοίων και τη δεκάμηνη απασχόληση στην ακτοπλοΐα….
Και παράλληλα ανοίγει τον δρόμο στους εφοπλιστές για τη δρομολόγηση και την αποδρομολόγηση των πλοίων τους.
– καταργούνται οι συλλογικές συμβάσεις και η ελεύθερη διαπραγμάτευση για όλες τις κατηγορίες πλοίων, αφού επιβάλλεται το καθεστώς της ατομικής σύμβασης εργασίας για τον κάθε εργαζόμενο.
-Αυτό το καθεστώς θα σημάνει την επ’ άπειρον αναβολή της καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών στα πληρώματα πλοίων της ακτοπλοΐας.
Όλα αυτά τη στιγμή που, όπως τονίστηκε επανειλημμένα, ο κλάδος της ναυτιλίας αποτελεί το τελευταίο υγιές οχυρό για την ελληνική οικονομία).
Ανεργία ναυτεργατικού κλάδου
«Η πραγματική ανεργία για τους Έλληνες ναυτεργάτες φτάνει το 65%.
Η ψήφιση του νομοσχεδίου θα οξύνει την κατάσταση και ταυτόχρονα θα γενικεύσει την μαύρη και ανασφάλιστη εργασία», υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι της ΠΝΟ και εξηγούν πως
«ο τριπλασιασμός της φορολογίας από 3% σε 10 % για τα πληρώματα
και από 6% σε 15% για τους αξιωματικούς
θα γονατίσει το σύνολο των ναυτεργατών».
Νομοσχέδιο προς όφελος των εφοπλιστών εντείνει το σχέδιο για ιδιωτικοποίηση των λιμανιών
Οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ ασκούν δριμεία κριτική στην τρικομματική κυβέρνηση χαρακτηρίζοντάς την «υπαλληλίσκους της τρόικας» και υποστηρίζοντας πως,
-το σαρωτικό σχέδιο νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας εντείνει τον σχεδιασμό για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών και
το «ξεπούλημα» των νησιών.
Παράλληλα αποτελεί ένα νομοσχέδιο προς όφελος του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
«Είναι πρωτοφανές ότι ο υπουργός δεν ενσωμάτωσε κανένα αίτημα των εργαζομένων, ενώ, αντίθετα εξυπηρετεί πλήρως τα αιτήματα των εφοπλιστών» έχει τονίσει χαρακτηριστικά,
ο κ. Χαλάς.
Το κύρια αιτήματα της 48ωρης απεργίας αφορούν:
-την άμεση ανάκληση του νομοσχεδίου,
-την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων,
-την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών,
– την αποκατάσταση της άδικης και εξοντωτικής φορολογίας των ναυτεργατών
-και την επαναφορά των παροχών του Οίκου Ναύτου, ώστε να σταματήσει η ταπεινωτική ταλαιπωρία των ναυτεργατών από τον ΕΟΠΥΥ για την προμήθεια των φαρμάκων τους.
Να σημειώσουμε για να γνωρίζουν οι πάντες-αγρότες στο Ηράκλειο Κρήτης ενημερωθείτε-πως
ΣΧΕΔΌΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ
ΠΟΛΛΩΝ ΜΗΝΩΝ
ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΑ.
ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ: ANEK LINES, HSW,ΝEL LINES!
ΔΗΛΑΔΗ, ΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΛΙΜΟΚΤΟΝΟΥΝ
ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!
ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
peiratikoreportaz.blogspot.gr