H εισηγμένη στο NYSE, ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία φορτηγών πλοίων Diana Shipping συμφερόντων της οικογένειας Παληού, υπέγραψε νέο συμβόλαιο χρονοναύλωσης με τη νοτιοκορεατική Hyundai Glovis για το kamsarmax, Maia το οποίο κατασκευάστηκε το 2009.
Το νέο συμβόλαιο του πλοίου, χωρητικότητας 82.193 dwt, αναμένεται να ξεκινήσει στις 23 Μαΐου 2022 για μια περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023 με μέγιστο τις 20 Νοεμβρίου 2023, με τιμή ναύλωσης 25.000 $ την ημέρα. Το πλοίο ήταν προηγουμένως χρονοναυλωμένο με την Viterra Chartering.
Η εταιρεία είπε ότι αναμένει να κερδίσει περίπου 13,43 εκατομμύρια δολάρια με βάση την ελάχιστη χρονική περίοδο ναύλωσης.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Diana διαθέτει επί του παρόντος και διαχειρίζεται ένα στόλο 35 bulker, εκ των οποίων τα έξι είναι kamsarmaxes.