Η Euronav πήρε τον πλήρη έλεγχο των δύο γιγαντιαίων FSO – Τα ULCC είχε αρχικά κατασκευάσει ο Παπαχρηστίδης

Η Euronav εξαγόρασε την συμμετοχή της International Seaways για τα δύο FSO. Τα δύο ULCC τα οποία μετασκευαστήκαν, το FSO Asia και το FSO Africa, αγοράστηκαν στα 300 εκατομμύρια δολάρια συνολικά, αφού προηγουμένως λειτουργούσαν με ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο κολοσσών των δεξαμενόπλοιων.

Η συναλλαγή έχει εγκριθεί από την North Oil Company (NOC), την διαχειρίστρια του κοιτάσματος Al Shaheen, μέτοχοι της οποίας είναι η Qatar Petroleum Oil & Gas Limited και η Total E&P Golfe Limited.

Και τα δύο πλοία βρίσκονται στο κοίτασμα Al Shaheen τα τελευταία 12 χρόνια.

Το τρέχον συμβόλαιο για αυτές τις δύο μονάδες χωρητικότητας 3 εκατομμυρίων βαρελιών έχει διάρκεια μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2022. Μετά από αυτό, θα προχωρήσουν σε ένα νέο συμβόλαιο που συμφωνήθηκε με την NOC το 2020.

Αυτή η νέα συμφωνία θα έχει διάρκεια 10 χρόνια για το FSO Asia και το FSO Africa, συνεχίζουν χωρίς διακοπή την τρέχουσα συμβατική τους υπηρεσία μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2032.

Τα συγκεκριμένα πλοία, πριν μετασκευαστούνε σε FSO, είχαν κατασκευαστεί μαζί με ακόμη δυο ULCC για λογαριασμό της ελληνικής εταιρείας Hellespont του Παπαχρηστίδη, και τα οποία ήταν τα μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια double hall και double bottom που είχαν ποτέ κατασκευαστεί.

Δείτε το φωτό-αφιέρωμα του e-nautilia.gr για τα συγκεκριμένα γιγαντιαία δεξαμενόπλοια.

Διαβάστε ακόμα