«O ναυτικός πληρώνει ένα μεγάλο ποσοστό από τις απολαβές του για τις επικοινωνίες».

Σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε, αποκαλύφθηκε ότι περίπου οι μισοί από τους ναυτικούς δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στην επικοινωνία με τις οικογένειες τους.

Η έρευνα που έγινε από την Futurenautics Research σε συνεργασία με τις nterManager, ISWAN, PTC, BIMCO και CrewToo έδειξε ότι παρόλο που η πρόσβαση στις επικοινωνίες έχουν βελτιωθεί κατά πολύ, περίπου ένα 30% των πληρωμάτων δεν έχουν πρόσβαση ή εύκολη πρόσβαση στο τηλέφωνο.

Στην έρευνα στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 3,000 από περισσότερες από 30 χώρες, διαπιστώθηκε ότι το 56% των ναυτικών είχε πρόσβαση κάθε μέρα.

Να πούμε ότι, σύμφωνα με την σύμβαση ναυτικής εργασίας του 2006 (Maritime Labour Convention 2006) η οποία έχει επικυρωθεί από 61 χώρες, όλοι οι ναυτικοί θα πρέπει να έχουν «λογική» πρόσβαση στην επικοινωνία σε «λογική» τιμή.

Ο Roger Harris της ISWAN (International Seafarers Welfare and Assistance Network), δήλωσε: «Οι επικοινωνίες είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα για την ISWAN.

Υπάρχουν πολλά θέματα για τις επικοινωνίες που θα που θα πρέπει να εξετάσουμε. Ένα από τα κυριότερα είναι ο ότι ο ναυτικός εξακολουθεί να πληρώνει μεγάλο ποσοστό από τις μηνιαίες απολαβές του για τις επικοινωνίες».

 

g.k

Διαβάστε ακόμα