Στην απαγόρευση φόρτωσης και μεταφοράς ηλεκτρικών οχημάτων με οχηματαγωγά πλοία προχωρούν οι ναυτιλιακές εταιρείες μετά το ναυάγιο του Felicity Ace το οποίο οδήγησε στον βυθό του Ατλαντικού σχεδόν 4.000 αυτοκίνητα.
Αλυσιδωτές αντιδράσεις προκαλεί το ναυάγιο του Felicity Ace, του οχηματαγωγού πλοίου που βυθίστηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό, παρασύροντας στον βυθό σχεδόν 4.000 οχήματα και προκαλώντας ζημιές που αγγίζουν τα 500 εκατομμύρια δολάρια.
Το ναυάγιο στο οχηματαγωγό πλοίο προκλήθηκε εξαιτίας πυρκαγιάς που ξέσπασε στο εσωτερικό του, οδηγώντας στη βύθισή του.
Μπορεί, λοιπόν, τα αίτια της πυρκαγιάς να μην έχουν διευκρινιστεί μέχρι σήμερα, ωστόσο, οι ειδικοί θεωρούν βέβαιο το γεγονός ότι η ύπαρξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους αποθηκευτικούς χώρους του οχηματαγωγού πλοίου συνέβαλε στην ενίσχυση της έντασης και της διάρκειας της πυρκαγιάς, οδηγώντας στην ολοκληρωτική καταστροφή του οχηματαγωγού πλοίου.
Το ναυάγιο του Felicity Ace πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρονται τα οχήματα και ειδικότερα τα ηλεκτρικά, σε μια προσπάθεια αποφυγής ανάλογων περιστατικών.
Το πρώτο μέτρο που λαμβάνεται από τις ναυτιλιακές εταιρείες φαίνεται πως είναι η απαγόρευση μεταφοράς μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων από οχηματαγωγά πλοία. Η απαγόρευση αυτή δεν είναι για την ώρα καθολική και αφορά μόνον τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα και όχι τα υβριδικά ή τα plug-in υβριδικά.
Οι νέες προκλήσεις που δημιουργεί η μεταφορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων επιβάλλει, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ναυσιπλοΐας, και την αλλαγή των πρωτοκόλλων πυρόσβεσης ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αντιμετώπισης μιας πυρκαγιά η οποία θα επεκταθεί στους συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος.