ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σάρωση με λέιζερ σε λιμνόπλοιο 107 χρονών που συνεχίζει

Mohican_ship
Να σαρώσει με λέιζερ το κύτος του παλαιότερου και πλέον ιστορικού πλοίου του στόλου της, του 107 χρονών Mohican, αποφάσισε η εταιρεία Ατμόπλοιων της Λίμνης Τζορτζ της Νέας Υόρκης (New York’s Lake George Steamboat Company). Το έργο αυτά ανατέθηκε πρόσφατα στην API Services με σκοπό τον επανεξοπλισμό του κύτους.

Το αρχικό Mohican, βρισκόταν εν υπηρεσία το 1894-1907 και ήταν ένα μήκους 28,3 μέτρων ξύλινου κύτους πλοίο. Το κύτος του πλοίου αντικαταστάθηκε το 1907 από ένα χαλύβδινο κύτος και βαφτίστηκε Mohican I, ξεκινώντας έτσι το καλοκαίρι του 1908, την πρώτη διάρκειας 107 χρόνων συνεχόμενη υπηρεσία του στη Λίμνη Τζορτζ . Αυτή η ονοματοδοσία ξεκίνησε το έθιμο της επαναχρησιμοποίησης των ονομάτων πρώην λιμνόπλοιων, το οποίο διατηρήθηκε μέχρι την κατασκευή του Lac du Saint Sacrement το 1989.

Αρχικά, οι δύο έλικες του Mohican έπαιρναν ενέργεια από τις ατμομηχανές Fletcher, που παρήγαγαν δύο τόνους άνθρακα κάθε μέρα. Συνέχισε να κινείται με ατμό τα χρόνια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου, οπότε και ήταν το μόνο επιβατηγό πλοίο που έπλεε στη Λίμνη Τζορτζ. Όταν ο Wilbur Dow αγόρασε τη Steamboat Company, το Νοέμβριο του 1945, αποφάσισε ότι το πετρέλαιο θα ήταν ένα πιο αποτελεσματικό μέσο πρόωσης και ότι η μετατροπή του σε κινητήρες ντίζελ θα απελευθέρωνε μεγάλες περιοχές του δεύτερου καταστρώματος του Mohican, για χρήση των επιβατών. Η μετατροπή ολοκληρώθηκε το 1946. Τον Ιούνιο του 2008, Mohican τοποθετήθηκε στο Εθνικό Αρχείο Ιστορικών Τόπων (National Register of Historic Places), το τρίτο ενεργό επιβατηγό πλοίο που έμπαινε σε αυτή τη λίστα. Τον Μάιο του 2015, Mohican μπήκε στο 107ο έτος της δραστηριότητας του στη λίμνη Τζορτζ.

Ως μέρος των προσπαθειών διατήρησης του ιστορικού σκάφους και της διασφάλισης ότι θα μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί για τα επόμενα χρόνια, η API Services σάρωσε με λέιζερ το κύτος του Mohican, προφέροντας ακρίβεια υπο-χιλιοστού. Κατά τη διάρκεια ενός απογεύματος, το εξωτερικό του Mohican ήταν πλήρως ψηφιοποιημένο. Ένα 3D μοντέλο της πλάκας του κύτους του κελύφους θα δημιουργηθεί από την ψηφιοποίηση και θα δοθεί στους ναυπηγούς στο DeJong και στο Lebet, Inc. να βοηθήσουν στην αντικατάσταση του αρχικού κύτους.