Η Mitsui O.S.K Lines (MOL) ανακοίνωσε την καθέλκυση του «SUNFLOWER MURASAKI» από τα ιαπωνικά ναυπηγεία, του δεύτερου πλοίου που θα κινείται με καύσιμα LNG.
Το πλοίο ανήκει στη MOL και θα το διαχειρίζεται η θυγατρική της εταιρείας πλοίων ferry, «Sunflower».
Με χωρητικότητα 716 επιβατών, το πλοίο μπορεί να μεταφέρει 137 φορτηγά κανονικού μεγέθους και μπορεί να φτάσει ταχύτητα έως και 22,5 κόμβους. Αυτό το πλοίο προσφέρει πιο ευρύχωρα και άνετα καταλύματα για τους οδηγούς φορτηγών και μεγαλύτερους κοινόχρηστους χώρους σε σύγκριση με τα προηγούμενα πλοία που διαχειριζόταν η εταιρεία.
Το «SUNFLOWER MURASAKI» είναι αδελφό πλοίο του πρώτου πλοίου με καύσιμα LNG στην Ιαπωνία, το «SUNFLOWER KURENAI», το οποίο ξεκίνησε τα ταξίδια του τον Ιανουάριο.
Το «SUNFLOWER KURENAI» εκτελούσε δρομολόγια στη γραμμή Οσάκα-Μπέπου μεταξύ του τερματικού σταθμού των φέρι Sunflower και του διεθνούς τουριστικού λιμένα Beppu. Δύο ακόμη πλοία που θα κινούνται με καύσιμο LNG αναμένεται να παραδοθούν το 2025 για να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα πλοία που εκτελούν τη γραμμή Oarai-Tomakomai.
Η MOL έχει θέσει στόχο να φτάσει τις μηδενικές εκπομπές έως το 2050 και προωθεί την ανάπτυξη ενός συστήματος παροχής καυσίμου LNG στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό.
Επιπλέον, η MOL εργάζεται σε ένα πρότζεκτ με εταίρους για τη μείωση των εκπομπών ολίσθησης μεθανίου από πλοία που κινούνται με LNG, βελτιώνοντας τη διαδικασία καύσης μεθανίου στους κινητήρες που χρησιμοποιούν καταλύτες.
Το σύστημα καταλύτη οξείδωσης έχει ήδη εγκριθεί επί της αρχής και οι εργοστασιακές δοκιμές για το σύστημα θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2023, ενώ θα ακολουθήσουν δοκιμές στα πλοία το δεύτερο εξάμηνο του 2024.