ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η πρώτη δοκιμαστική διέλευση πλοίου από τη νέα Διώρυγα του Παναμά (photos+video)

The first trial run with a Post-Panamax cargo ship in the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal

Ένα Post-panamax πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου έγινε το πρώτο πλοίο που πέρασε μέσα από τις νέες πόρτες της Διώρυγας του Παναμά, την Πέμπτη, ξεκινώντας μια σειρά από δοκιμές λειτουργίας πριν από τα εγκαίνια της διευρυμένης διώρυγας αργότερα αυτό το μήνα.

Το ύψους 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων έργο επέκτασης περιλαμβάνει την κατασκευή μιας νέας σειράς πόρτων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού και του Ειρηνικού και πολλά έργα εκβάθυνσης για να δημιουργηθεί μια δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας κατά μήκος του καναλιού. Οι νέες πόρτες είναι πολύ ευρύτερες και βαθύτερες από τις τρέχουσες πόρτες.

Η πρώτη δοκιμή είχε σκοπό να προσομοιώσει μια διέλευση προς τα νότια μέσα από τις νέες πόρτες Agua Clara στην Ατλαντική πλευρά του μήκους 255 μέτρων, πλάτους 43 μέτρων MV Boroque, το οποίο είχε ναυλωθεί από την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ειδικά για το σκοπό αυτό.

Οι δοκιμαστικές διελεύσεις θα βοηθήσουν τους εργαζόμενους στην διώρυγα του Παναμά να προετοιμαστούν για την έναρξη των εμπορικών δραστηριοτήτων, στις 27 Ιουνίου, όταν τα πρώτα πλοία θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν τις νέες πόρτες που θα επιτρέπουν τη διέλευση υπερμεγεθών «neopanamax» πλοίων και στις δυο άκρες του καναλιού. Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες πόρτες, που χρησιμοποιούν μηχανές έλξης, οι νέες πόρτες απαιτούν τη χρήση δύο ρυμουλκών τοποθετημένων μπροστά και πίσω των πλοίων για να διέλθουν από αυτό, όπως εξηγείται και στο παρακάτω βίντεο:

Για το λόγο αυτό, οι πλοηγοί της Διώρυγας του Παναμά και οι καπετάνιοι των ρυμουλκών χρειάστηκε να περάσουν από εκτενή εκπαίδευση σε προσομοιωτή του κέντρο εκπαίδευσης του καναλιού καθώς και σε μια αντίστοιχη εγκατάσταση σε κοντινή περιοχή, αλλά τίποτα δεν φτάνει σε αξία γνώσης την ίδια την πραγματικότητα.

Το ρυμουλκό που ήταν στην κεφαλή στην περίπτωση μας ήταν το Cerro Santiago, ένα από τα πολλά που κατασκευάστηκαν από την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά, εν αναμονή των νέων πόρτων.

Τα εγκαίνια του έργου της τρίτης σειράς πορτών έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου με την εμπορική της λειτουργία να προγραμματίζεται να ξεκινήσει την επόμενη μέρα. Κατά το αρχικό στάδιο της λειτουργίας, θα επιτρέπεται μόνο τέσσερα πλοία την ημέρα να χρησιμοποιούν τις νέες πόρτες για να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να συνηθίσουν στη νέα λειτουργία.

new_panama_canal_trial2

new_panama_canal_trial3

The first trial run with a Post-Panamax cargo ship in the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

Η πρώτη δοκιμαστική διέλευση από ένα Post-Panamax cargo ship στις νέες πόρτες της Διώρυγας στην πλευρά προς τον Ατλαντικό

The first trial run with a Post-Panamax cargo ship in the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

Workers pull the rope during the first trial run of a Post-Panamax cargo ship in the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

A tugboat drags a Post-Panamax cargo ship during the first trial run at the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

Το ρυμουλκό που έλκει το Post-Panamax

A tugboat drags a Post-Panamax cargo ship during the first trial run at the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

The first trial run with a Post-Panamax cargo ship in the new sets of locks on the Atlantic side of the Panama Canal, in Panama City, Panama June 9, 2016. REUTERS/Carlos Jasso

new_panama_canal_trial10

new_panama_canal_trial11

new_panama_canal_trial12