Καταμαράν Incat : Τα μικρότερα νέα «κρουαζιερόπλοια» της Norwegian Cruise Line

Η Norwegian Cruise Line καθέλκυσε τρία νέα πλοία, αλλά αυτή την φορά δε πρόκειται για κάποιο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο το οποίο ναυπηγείται στο Fincantieri, αλλά πρόκειται για τα μικρότερα νέα πλοία της εταιρείας κρουαζιερόπλοιων.

Πρόκειται για 3 tenders με ύψος 82 πόδια το καθένα και σχεδιασμένο από την Incat Crowther. Οι ναυπηγοί υπογράμμισαν την ευελιξία του καλά ανεπτυγμένου σχεδίου του καταμαράν τους.

Τα νέα πλοία με τα ονόματα GSC 1, GSC 2 και GSC 3, μπορούν το καθένα να μεταφέρουν έως και 352 επιβάτες μεταξύ των κρουαζιερόπλοιων της εταιρείας και της ιδιωτικής παραλίας του νησιού στο Great Stirrup Cay στα κεντρικά νησιά Berry στις Μπαχάμες.

Λόγω του ότι είναι εκτεθειμένα εκτεθειμένης στον ωκεανό όπου αγκυροβολούν τα κρουαζιερόπλοια, η Incat υπογραμμίζει ότι το καταμαράν και η βαθιά σχεδίαση της γάστρας (σχεδόν 6 πόδια) συμβάλλουν στην παροχή μέγιστης άνεσης στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της διαδρομής προς και από το νησί.

Η Norwegian Cruise Line εισήγαγε την ιδέα του ιδιωτικού νησιού πριν από 46 χρόνια, το οποίο έγινε δημοφιλής προορισμός. Όλες οι άλλες μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας υιοθέτησαν αυτή την ιδέα αργότερα με τους ιδιωτικούς προορισμούς τους, συμπεριλαμβανομένων αρκετών σε γειτονικά νησιά στις Μπαχάμες.

Ωστόσο, τα tenders έχουν βελτιωθεί σημαντικά με τα χρόνια. Ο Bruce Nierenberg, στέλεχος μάρκετινγκ της NCL, όταν ξεκίνησε ο τουριστικός προορισμός στις Μπαχάμες, θυμάται ότι στην πρώτη κρουαζιέρα, χρησιμοποίησαν ανοικτού τύπου σωσίβιες λέμβοι για την μεταφορά στην ξηρά.

Η NCL, ωστόσο, βρήκε δύο αποβατικά σκάφη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που αμα κατασκευάστηκαν με τα ονόματα Bahamarama Mama 1 και 2. Ακολούθησαν νεότερα σκάφη και δύο ειδικά σχεδιασμένα tenders που κατασκευάστηκαν για το κρουαζιερόπλοιο Norway το 1980, το Little Norway 1 και 2, μεταφέρθηκαν στο νησί, μετά τον παροπλισμό του κρουαζιερόπλοιου το 2003.

Οι επιβάτες σήμερα δεν βγαίνουν πλέον στην ξηρά από ράμπες στην πλώρη. Αντίθετα, η Incat αναφέρει ότι ο σχεδιασμός κάθε σκάφους βελτιστοποιήθηκε με ράμπες στο κύριο κατάστρωμα που διασυνδέονται με τις υπάρχουσες αποβάθρες για tender στο νησί. Υπάρχουν επίσης δύο σημεία επιβίβασης/αποβίβασης στο επάνω κατάστρωμα.

Τα νέα tenders κατασκευάστηκαν από την Penguin Shipyard International στη Σιγκαπούρη.

Είναι νηολογημένα στις Μπαχάμες και παρέχουν δύο επίπεδα για τους επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου χώρου για 188 άτομα στο επάνω κατάστρωμα με καλυμμένα υπαίθρια καθίσματα. Στο κάτω κατάστρωμα, εισάγουν ένα νέο επίπεδο άνεσης, που περιλαμβάνει κλιματισμό και καθίσματα για 164 επιβάτες.

Κάθε tender έχει τρεις τουαλέτες, εκ των οποίων η μία είναι προσβάσιμη σε αναπηρικά αμαξίδια.

Η Incat υπογραμμίζει ότι κάθε σκάφος έχει επίσης δύο χώρους προσβάσιμους για αναπηρικά αμαξίδια στο κύριο κατάστρωμα καθώς και έναν ανελκυστήρα για την πρόσβαση αναπηρικών αμαξιδίων στο επάνω κατάστρωμα. Η προσβασιμότητα για ανθρώπους ΑΜΕΑ ήταν ένα βασικό χαρακτηριστικό σχεδιασμού για τα νέα tenders.

Διαβάστε ακόμα