Το πρώτο «έξυπνο» ηλεκτρικό πλοίο επόμενης γενιάς της Νότιας Κορέας ξεκινάει τα δρομολόγια του και αυτό από μόνο του είναι ένα σημαντικό νέο για ακτοπλοΐα.
Το πλοίο έχει κατασκευαστεί από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και θα πραγματοποιεί τουριστικά ταξίδια από το Ulsan κατά μήκος της Κορεατικής ακτής. Η ναυπήγηση του πλοίου ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Το πλοίο βαφτίστηκε στις 29 Νοεμβρίου σε μια τελετή ονοματοδοσίας στην πόλη Ulsan της Νότιας Κορέας.
Η κυβέρνηση της πόλης του Ulsan και η Υπηρεσία Προώθησης της Βιομηχανίας Πληροφοριών του Ulsan συνεργάστηκαν με το Ναυπηγείο για την κατασκευή του πλοίου. Είναι διπλού καυσίμου και μπορεί να επιλέξει να λειτουργεί αποκλειστικά με ισχύ από τις μπαταρίες, LNG ή υβριδικό χρησιμοποιώντας και τα δύο με τις μπαταρίες να συμπληρώνουν τον κινητήρα. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου από μόνος του είναι ικανός να ωθήσει το πλοίο των 1.400 κόρων ολικής χωρητικότητας με ταχύτητα 16 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 89 μέτρα και πλάτος 12,8 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες.
Το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης του σκάφους έχει αναπτυχθεί από την Korean Shipbuilding and Marine Engineering. Το βραβευμένο με CES 2023 Innovation Award σύστημα που ενσωματώνεται στο πλοίο μπορεί να διαχειριστεί τις λειτουργίες του πλοίου για να μεγιστοποιήσει την απόδοση καυσίμου. Το πλοίο διαθέτει επίσης μια σειρά από άλλες έξυπνες τεχνολογίες, όπως αυτές για την ασφάλεια των επιβατών και για την αυτοδιάγνωση των παλιών εξαρτημάτων του πλοίου.
Κατά τη διάρκεια των θαλάσσιων δοκιμών που διεξήχθησαν τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρξε μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ. Η Hyundai ανέφερε επίσης ότι υπήρξε βελτίωση στην απόδοση καυσίμου κατά 6% λόγω των βέλτιστων ελέγχων του κινητήρα.