Η Νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping εξετάζει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να πουλήσει περισσότερο από το ήμισυ των πλοίων της, ανέφερε σε ρεπορταζ της η Wall Street Journal την Παρασκευή, επικαλούμενη ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το θέμα.
Ωστόσο, η ρευστοποίηση παρέμεινε το πιο πιθανό αποτέλεσμα, σύμφωνα με τις πηγές που επικαλείται η εφημερίδα για ένα πιστωτικό γεγονός που πολλοί φοβούνται ότι μπορεί να αποδειχθεί η Lehman Brothers της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Η Hanjin Shipping, η έβδομη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, κήρυξε καθεστώς πτώχευσης στα τέλη του περασμένου μήνα σε ένα Νοτιοκορεάτικο δικαστήριο και πρέπει να υποβάλει ένα σχέδιο ανασυγκρότησης το Δεκέμβριο.
Η εταιρεία μελέτα διάφορες πιθανότητες, με κυρίαρχο το σενάριο να διατηρήσει μέχρι και 15 από τα 37 πλοία της και να επιστρέψει το σύνολο σχεδόν των 61 ναυλωμένων πλοίων της στους ιδιοκτήτες τους, αφήνοντας έτσι μια πολύ μικρότερη μεταφορική εταιρεία, σύμφωνα πάντα με την Wall Street Journal.
Ένας εκπρόσωπος της Hanjin Shipping αρνήθηκε να σχολιάσει οποιαδήποτε σενάριο αναδιάρθρωσης, προσθέτοντας ότι η απόφαση του δικαστηρίου σχετικά με το σχέδιο της είναι αρκετούς μήνες μακριά.
Με χρέος περίπου 6 τρισεκατομμυρίων ₩ (5,33 δισ. δολάρια) στο τέλος του Ιουνίου και την απροθυμία της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας να εξασφαλίσει μια επιχείρηση διάσωσης, οι προσδοκίες ότι η Hanjin Shipping θα είναι σε θέση να επιβιώσει είναι χαμηλές.
Διαβάστε επίσης: Η ΗΜΜ σχηματίζει νέα συμμαχία για να καλύψει το κενό της Hanjin