Η Νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping σχεδιάζει να καταθέσει ένα πλάνο αυτοδιάσωσης στους πιστωτές της αυτήν τη βδομάδα ώστε να αποφύγει την χρεωκοπία μέχρι το τέλος Αυγούστου, σύμφωνα με πηγές κοντά στην επιχείρηση.
Σύμφωνα με την εταιρία, το σχέδιο περιλαμβάνει λεπτομέρειες για την διασφάλιση των κεφαλαίων της μητρικής Hanjin Group και την μείωση των τιμών ναύλωσης από ξένους πλοιοκτήτες.
Η Hanjin Group αναμένεται να επιστρατεύσει την βοήθεια ισχυρότερων επιχειρήσεων όπως η Korean Air για να συνδράμουν στη νέα αγοραπωλησία μετοχών της Hanjin Shippin και στη διαπραγμάτευση μειώσεων στις τιμές ναύλωσης έως και 28% με στόχο την εξυγίανση της μεγαλύτερης ναυτιλιακής μεταφορικής εταιρίας της χώρας.
Ο όμιλος επεξεργάζεται ένα νέο πακέτο διάσωσης για την Hanjin Shipping ώστε να καταθέσει ένα πλάνο στην κρατική Korea Development Bank και άλλους πιστωτές εντός της βδομάδας.
Μόλις κατατεθεί το σχέδιο αυτοδιάσωσης, οι πιστωτές θα αποφασίσουν αν θα δώσουν μια ανάσα ζωής στην Hanjin Shipping, όπως για παράδειγμα να επεκτείνουν την ληκτότητα των χρεών της ή να προσφέρουν μια επιλογή ανταλλαγής μετοχών (equity swap) για δανεισμό.
Οι πιστωτές προειδοποίησαν ότι μπορεί να παραπέμψουν την ναυτιλιακή στη δικαιοσύνη για πτώχευση όταν λήξει η περίοδος χάριτος του προγράμματος επίλυσης της κατάστασης στις 4 Σεπτεμβρίου, ζητώντας περισσότερη στήριξη στην εταιρία από τον όμιλο Hanjin ώστε να αποτραπεί η χρεοκοπία.
Η χρηματοδότηση των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων παραμένει ακανθώδες ζήτημα. Οι εγχώριοι πιστωτές συμφώνησαν να παρατείνουν την περίοδο ληκτότητας, αλλά δεν υπήρξαν εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις με τους ξένους πιστωτές.
Η μεγαλύτερη μεταφορική εταιρία κοντέινερ βρίσκεται σε καθεστώς αναδιάρθρωσης έπειτα από απαίτηση των πιστωτών από τον Μάιο λόγω της υπέρμετρης αύξησης του επιπέδου χρέους, καθώς η εταιρία έχει πληγεί από τις πτωτικές τιμές εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης.
Διαβάστε επίσης: Εκτεθειμένη η Danaos λόγω του χρέους της Hanjin Shipping