Η Νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση πραγματοποίησε έκτακτες συναντήσεις το Σαββατοκύριακο για να συζητήσει τον καλύτερο τρόπο να ελαχιστοποιήσει τις αρνητικές επιπτώσεις της κρίσης στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω της πτώχευσής της Hanjin Shipping. Η Κορεάτικη εταιρία κατέθεσε τα χαρτιά της για χρεοκοπία την περασμένη Τετάρτη. Πρόκειται για την μεγαλύτερη πτώχευση στην ιστορία της αγοράς μεταφοράς container.
Η κυβέρνησε συνέστησε ειδική επιτροπή υπό την ηγεσία του Υπουργείου Ωκεανών και Αλιείας για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις της χρεοκοπίας της Hanjin. Στην επιτροπή συμμετέχουν επίσης 9 ακόμα υπουργεία και οργανισμοί.
“Η κυβέρνηση σχεδιάζει να αντιμετωπίσει την κρίση με τέτοιο τρόπο ώστε να μην οδηγηθούμε σε χαοτική κατάσταση στον μεταφορικό κλάδο, κάτι που θα επηρέαζε τόσο τις εξαγωγές όσο και συνολικά την οικονομία”, δήλωσε σε δημοσιογράφους την Κυριακή ο Υπουργός Ωκεανών και Αλιείας Kim Young-soek.
H Hanjin ανακοίνωσε ότι 68 πλοία της – 61 containership και 7 bulkers – βρίσκονται ακινητοποιημένα στη θάλασσα λόγω της άρνησης άδειας ελλιμενισμού από πολλές χώρες.
Η επίσης Κορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM) αποφάσισε να παρέχει 13 πλοία της ώστε να καλύψει 2 από τα δρομολόγια της Hanjin.
Παράλληλα, την Παρασκευή η Hanjin Shippinh κατέθεσε χαρτιά για προστασία πτώχευσης στις ΗΠΑ σε δικαστήριο του Νιού Τζέρσεϊ. Τα δικαστικά έγγραφα αποκάλυψαν ότι η ναυτιλιακή έχει χρέος 5,04 δις δολάρια.
Διαβάστε επίσης: 560 εκατ. δολ. εκτεθειμένη η Danaos στην Hanjin