Η χρεοκοπημένη Hanjin Shipping έχει ήδη επιστρέψει τα περισσότερα ναυλωμένα πλοία της, ενώ αναμένεται να επιστρέψει κι άλλα στο άμεσο μέλλον. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την απότομη αύξηση του παγκόσμιου στόλου ανενεργών containership, σύμφωνα με έρευνα της Alphaliner.
Απ’ όταν η ναυτιλιακή κατέθεσε για χρεοκοπία στις 31 Αυγούστου, έχει επιστρέψει 67 πλοία συνολικής χωρητικότητας 360.790 teu στους ιδιοκτήτες τους.
Αυτές οι επιστροφές οδήγησαν τον στόλο ανενεργών containership άνω των 500 teu στο να φτάσει τα 371 πλοία (συνολικά 1,33 εκ. teu) μέχρι τις 3 Οκτωβρίου, αναφέρει η Alphaliner στην εβδομαδιαία αναφορά της.
Έως την Τρίτη, 36 πλοία (282.700 teu συνολικά) παρέμεναν υπό τον έλεγχο της Hanjin, σύμφωνα με την έρευνα.
Τα περισσότερα από αυτά τα πλοία θα επιστρέψουν στους ιδιοκτήτες μόλις ξεφορτώσουν τα φορτία τους, κάτι που αναμένεται να έχει συμβεί μέχρι το τέλος του μήνα.
Παράλληλα, υπάρχουν ακόμα 6 πλοία που ήταν καταγεγραμμένα ως ιδιοκτησία της Hanjin αλλά αναμένεται να περάσουν στα χέρια των πιστωτών της, αναφέρει η Alphaliner.
12 containership έχουν ήδη τεθεί υπό κράτηση από τους πιστωτές της Hanjin, αν και η ναυτιλιακή βρίσκεται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων για 6 από αυτά.
Η Alphaliner εξέφρασε τις επιφυλάξεις της για το αν η Hanjin θα εστιάσει αποκλειστικά στην ενδο-Ασιατική αγορά όταν θα καταθέσει το σχέδιο αναδιάρθρωσής της τον Δεκέμβριο, όπως μεταδίδεται από δημοσιογραφικές πηγές.
“Θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν το γεγονός ότι η Hanjin διέκοψε τις ενδο-Ασιατικές υπηρεσίες της ήδη απ’ τον Σεπτέμβριο”, αναφέρει η Alphaliner.
Για όλες τις ειδήσεις σχετικά με την υπόθεση της Hanjin, δείτε εδώ.