Χρονοναύλωση φορτηγού πλοίου της Diana Shipping στον κολοσσό Cargill

Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης με τον κολοσσό εμπορίας εμπορευμάτων Cargill για το panamax bulk carrier Maera, κατασκευής του 2013.

Η χρονοναύλωση, η οποία ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, θα αποφέρει 12.000 δολάρια την ημέρα μέχρι τις 28 Οκτωβρίου 2023 έως τις 28 Δεκεμβρίου 2023. Το ελάχιστο που θα μπορούσε να κερδίσει η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία έχει εκτιμηθεί σε περίπου 3,74 εκατομμύρια δολάρια.

Το πλοίο των 75.403 dwt κέρδισε περισσότερα από τα διπλάσια από την ASL Bulk Shipping από τον Σεπτέμβριο του 2021 έως τις 14 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους. Πριν από τον προγραμματισμένο δεξαμενισμό του, το πλοίο είχε επίσης βραχυπρόθεσμο πρόγραμμα με την Oriental Pal Shipping έως τις 12 Νοεμβρίου με ημερήσιο ναύλο τα 14.500 δολάρια.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία φορτηγών πλοίων Semiramis Paliou έλαβε επίσης πρόσφατα μείωση του ναύλου κατά 24% σε μια παράταση της χρονοναύλωσης με τη SwissMarine της Σιγκαπούρης για το post-panamax Alcmene που κατασκευάστηκε το 2010.

Το πλοίο των 93.193 dwt θα κερδίζει 13.000 δολάρια την ημέρα από τις 27 Δεκεμβρίου μέχρι τουλάχιστον τις 10 Ιανουαρίου 2024.

Οι συμφωνίες που σημειώθηκαν σε υψηλότερες τιμές ναύλωσης πέρυσι απέφεραν έσοδα 93,4 εκατομμύρια δολάριαγια την Diana Shipping για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 έναντι 16,3 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο το 2021, με έσοδα 214,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 145,4 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο του 2021.

Ωστόσο, η αγορά της ναυτιλίας ξηρού χύδην φορτίου υπέστη σημαντική ύφεση το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και αντιμετωπίζει σημαντικά αντίξοα βραχυπρόθεσμα, καθώς η επιβράδυνση στις δυτικές οικονομίες εντείνεται και η Κίνα αντιμετωπίζει μια ασταθή περίοδο σχετικά με την πολιτική της για μηδενικό Covid.

Διαβάστε ακόμα