Αμέτρητα μηνύματα έχουμε λάβει από συνάδελφους ναυτικούς σχετικά με την νέα πολυδιαφημισμένη εφαρμογή του Ν.Α.Τ myNAT.
Τα λάθος στοιχεία των ναυτικών, τα κενά στοιχεία σε αυτούς που εμφανίζονται, το λάθος ΑΦΜ, το λάθος ΜΕΘ και μια άφαντη εφαρμογή από το Apple Store, είναι μερικά από τα λάθη και τις παραλήψεις γύρω από τη νέα εφαρμογή, που μόνο βοήθεια δεν έχει προσφέρει στους ναυτικούς για την ώρα.
Παρόλο τις έντονες διαμαρτυρίες των ναυτικών για τα λάθος στοιχεία και τις δυσλειτουργίες τίποτα δεν φαίνεται να διορθώνεται και κανείς δεν δίνει απαντήσεις στα e-mail των ναυτικών. Καλό θα ήταν να βγάλουν μια ανακοίνωση οι υπεύθυνοι και να ενημερώσουν τους πολίτες για το ποια θα είναι η διαδικασία που προβλέπεται να ακολουθηθεί σε περίπτωση που σε κάποιον υπάρχουν λάθος στοιχεία.
Επίσης, τα στοιχεία σε όσους εμφανίζονται σωστά είναι μόνο από το 2017 και μετά και μόνο σε αυτά με ελληνική σημαία και όχι σε αυτά που έχει εξαγοραστεί η υπηρεσία.
Εντύπωση προκαλεί και η διαφήμιση επί πληρωμή που κάνει το Ν.Α.Τ στο Facebook, για μία εφαρμογή η οποία αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα για την ώρα και μόνο έτοιμη δε δείχνει να είναι.
Ας ελπίσουμε επιτέλους να διορθωθεί το πρόβλημα και να σταματήσει η προχειρότητα που υπάρχει- από άποψη κράτους- στη μεγαλύτερη ναυτιλία του κόσμου!
Νίκος Κωσταντίνου